tiistai 25. kesäkuuta 2013

aleshoppailuja

 photo kesaumlkuu201310_zps99ef1a91.jpg kesämekko 10€ gina tricot
nyt on tullut taas pahasti kulutettua rahaa, nimittäin juhannusaleihin. tilillä tällä hetkellä kakskymppiä rahaa, onneks palkka tulee tän viikon lopussa... ekana esittelyssä hellemekko, jonka nappasin ginan aletangosta. ihastuin tohon selkämykseen ja sit kun laittaa vielä olkaimettomat rintsikat noiden kuvissa näkyvien sijaan ni uujee! muutenkin oon näissä kuvissa juuri herännyt, ilman meikkiä ja hiukset hampulla, joten koittakaa olla välittämättä (-: 

 photo kesaumlkuu201311_zps2d7b3a7f.jpg
huppari 6-7€ gina tricot / urheiluhousut 25€ budget sport
semmonen tilannekatsaus tähän väliin, että mun toukokuussa kirjoittelemani urheiluinnostus on kestänyt tähänkin päivään asti! oon siis nyt liikkunut joka viikko sen viis kertaa viikossa, mistä oon ylpee (-: ja täytyyhän sitä urheilijalla kunnon kuteet olla! jumppa / lenkki / salihousut tulee hyvin tarpeeseen ja toi huppari oli taas niin kivan näkönen, että oli pakko kotiuttaa. ja nythän sitä on pakko jatkaa liikkumista kun on vaatteetkin hommattu sitä varten! (-;

 photo page3_zps102fae2b.jpg
toppi 10€ h&m / t-paita 10€ lindex / toppi 6€ vero moda
tää eka paita oli kiva, koska tykkään tosta kuosista ja paidan takapuoli on sellanen musta läpikuultava. new york nyt on new york. kuka sitä ei haluis paitaansa? tää oranssikin kiva kesäpaita (-: 

 photo kesaumlkuu201312_zps483328b9.jpg
paidat new yorker
nää paidat äite oli käyny ostaa mulle nimpparilahjaks new yorkerista! molemmat kivoja kesäpaitoja, joita tulee varmasti käytettyä (-: varsinkin tykkään tosta vasemman puoleisesta!

kyllä nyt kelpaa taas vähän aikaa! mulla pyörähti tänään viimenen työviikko käyntiin, mun ihanat ystäväni laura ja walter kotiutuu torstaina kolmen viikon tansanian reissultaan ja myös tuona samaisena päivänä tulee tieto mahdollisesta jatkokoulutuspaikasta... nyt sitä ollaan kyllä jännän äärellä (-: pysykää kuulolla!

2 kommenttia :

  1. ooi vähän ihania vaatteita (-: toi mekko oli kyllä aivan upee ! (:

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: