tiistai 11. kesäkuuta 2013

no huhhuh, sanon minä

 photo kesaumlkuu2507_zps48d8acbb.jpg  photo kesaumlkuu2525_zps382e8d94.jpg  photo kesaumlkuu20137_zps93f221b1.jpg  photo kesaumlkuu2515_zpsbc1db558.jpg  photo kesaumlkuu2510_zps2bcb2943.jpg  photo kesaumlkuu20136_zps0c1f83dc.jpg  photo kesaumlkuu2522_zpsac01c31c.jpg  photo kesaumlkuu2520_zpsa94dd592.jpg huhhuh. tää aamu ja eilinen ilta ei todellakaan ollu mun elämän parhaita. eilen lueskelin mun soveltuvuuskokeen kutsua kun huomasin, et sinne ois pitäny lähettää etukäteen joku sähkönen ilmottautumislomake viimestään 3.6! ei siinä muuta kun pillahdin kauheeseen poruun, et tässäkö sit meni mun kaikki uurastus ihan turhaan tommosen idioottimaisen virheen takia. kello oli jo niin paljon, ettei koululle pystynyt enää soittamaan eikä ollut mitään hajua ottaako ne mua sinne kokeisiin enää ollenkaan!

illan sit itkin niin, että mun silmät oli ihan turvoksissa. mua niin hävetti. miks mä en oo lukenu sitä kutsua tyyliin joka päivä monta kertaa?! no turha sitä oli enää jossitella. 5.45 herätys ja tuntia ennen koetta koululle selvittään saisinko vielä osallistua. no suureks helpotukseks sain kuin sainkin ottaa osaa kokeeseen! olin niin helpottunu, etten enää oikeen osannu ees jännittää niitä varsinaisia kokeita. en nyt osaa sanoa kuinka ne kokeet sitten loppujen lopuks meni, mutta pääasia et sain käydä edes yrittämässä (-:

ps. tässä kuvia sieltä eiliseltä rauman reissulta! olin pikkasen liian köykäsesti pukeutunu, tuli nimittäin vähän kylmä kun alko sataa ja tuulla päivällä. ei siinä, ihan mukava roadtrippi tuli tehtyä (-: onhan tuo rauma ihan nätti kaupunki !

4 kommenttia :

  1. Huh onneks sait ottaa osaa kokeeseen silti! :) Ittekkin alko jännittää kun luin tätä :'D

    VastaaPoista
  2. Yksi asukuva väärinpäin! :D

    VastaaPoista
  3. Moikka! Luetkohan näitä vanhojen postausten kommentteja enää. Aattelin kuitenkin kysyä osaisitko kertoa, että millanen sulla oli toi soveltuvuuskoe tolloin pari vuotta sitten? :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3