torstai 11. heinäkuuta 2013

four outfits and happy feelings

 photo heinaumlkuu067_zpsd8dbc781.jpg  photo page3_zps1ddf340a.jpg  photo heinaumlkuu048_zps76705c56.jpg  photo page4_zpsed65bf13.jpg  photo heinaumlkuu051_zps9f79792b.jpg  photo page1_zpsca047411.jpg  photo heinaumlkuu050_zpscf7172c6.jpg  photo page2_zps933a8bee.jpg
olin laiska, enkä jaksanu ruveta vääntään sitä toista norjapostausta, joten aattelin tähän väliin postata muutaman asun. on vähän shoppailuasua sekä asua jannan rippijuhlista. plus muita turhanpäiväsiä kuvia. ja koska tosiaan oon laiska, niin en jaksa kirjottaa tän pidemmin, vaan aattelin lyhyesti listata tohon alle, mitkä asiat mua ilostuttaa tällä hetkellä! 

oc'n ykköstuokkari, jonka tilasin vähän aikaa sitten. parhautta !!
  jenkkipannarit ja jäätelö <3
 ostin tänään mun ensimmäiset ihka-aidot converset! wuhuu, tätä on odotettu (-:
mulla ei oo oikeen yhtiäkään hyviä shortseja (noi ekan asukuvankin shortsit on niin sairaan lyhyet et huhhuh), niin päätin sitten ostaa tänään myös semmoset! coolii !
huomenna lähdetään parin tyttösen kanssa suomipop -festareille! samuli putro, elokuu, j. karjalainen, anssi kela.... uuh jea!
viljami on ollut nyt neljä päivää armeijan vihreissä ja täytyy myöntää, ettei mulla vielä oo sitä ees hirveesti ikävä (sori vilsku!). on ollut nyt niin paljon tekemistä ja se saa kuitenkin soitella mulle sieltä joka ilta, niin tähän mennessä oon pärjännyt loistavasti tän inttileskeyden kanssa (-: 

ainoo miinus tällä hetkellä on se, että mun pitäis ettiä töitä, eikä kiinnosta pätkääkään. buuuu! 

4 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: