maanantai 22. heinäkuuta 2013

summer comes and then it disappears

 photo heinaumlkuu209_zpse5f59775.jpg  photo page_zps678389ee.jpg  photo heinaumlkuu205_zps4e38486f.jpg  photo heinaumlkuu167_zps937aea69.jpg  photo page2_zps5e137594.jpg  photo heinaumlkuu211_zps5b014445.jpg
öö, vastahan kesä oli aluillaan ja nyt ilmoista ja iltojen pimeydestä päätellen syksy ois jo täällä? ei siinä, alkusyksy on mun lemppariaikaa vuodesta, mutta en mä silti sitä ihan vielä tänne haluais... no mut ei valittamista, sain juuri viettää koko viikonlopun poikaystävän seurassa, kun viljami pääsi ekoille viikonloppulomilleen. toisaalta oon tykännyt tästä inttiajasta, sillä yhteistä aikaa tosiaan arvostaa paljon enemmän kun näkee harvemmin. ei tehty viikonlopun aikana oikeen mitään tähdellistä, mutta tosi mukavaa silti oli (-:

sitä paitsi oon lohduttanut itteeni tässä lähiaikoina herkuilla; piimäpohjalla ja jäätelöllä. oon tehnyt tota piimäpohjaa nyt kaks satsia viimesen viikon sisään ja se on vaan niin hyvää! en tajua miten tollanen pelkkä kakkupohjan tapanen lätyskä vaniljajäätelöllä voikin olla niin hyvää, että syön sitä tyyliin aamu-, väli- ja iltapalaks :-D terveellistä, tiedän. ehkä pitäis tosiaan käydä tänään siellä lenkillä...

no mut ei ihmeempiä, puhuttiin jannan kanssa et pitäis todellakin käydä joku päivä kuvailemassa oikeen kunnolla! viime kerrasta on jo liikaa aikaa. liikaa aikaa on kulunut myös siitä, kun oon viimeksi nähnyt ihastuttavaa kummityttöäni, joten sinne tieni vieköön tänään. pysykää kuulolla!

6 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: