torstai 15. elokuuta 2013

darker or lighter?

 photo nimetoumln_zps9fe71683.jpg
mulla on hiuskriisi. haluan tehdä näille mun hiuksille jotain, mutta mitä? en tiä. oon punninnu nyt paria vaihtoehtoo ja inspiraation lähteenä oon selaillu weheartit'iä. loppujen lopuks päätin väsätä kollaasit kahdesta potentiaalisesta hiustyylistä ja tulla kysyyn teiltä neuvoo. 

 photo page_zps4556a852.jpg
ekana vaihtoehtona mulla ois pistää tukkaa vielä vaaleemmaksi. en kuitenkaan tiiä tarttuuko noin vaalee ees mun hiuksiin ilman värinpoistoo ja toiseks, en oikeen tiä onks tommonen super blondi oikeen ees mun juttu?

 photo page2_zps34c2afc3.jpg toisena vaihtoehtona oon miettiny laittaisinko tummempia raitoja. haluisin ehkä värjätä tyven tummaks plus raidottaa loput haivenet. tää vaihtis ois ehkä enemmän mun juttu, mut toisaalta mua pelottaa lähtee tummentaan kun oon kauheella vaivalla ja värjäämisellä saanu nää hiukset vaaleeks. toisaalta onhan nää samanlaiset hiukset kyllä ollu mulla jo aika kauan. ja toiseks, tää operaatio pitäis todennäkösesti mennä tekeen kampaamoon, sillä en tiä miten selviäisin osittain värjäämisestä ite. ja kampaamo taas maksaa maltaita... hmm. 

löytyykö sieltä ideoita kautta mielipiteitä kumpi ois parempi? vai joku ihan muu kuin kumpikaan näistä? myönnetään et aina toisinaan punanenkin tukka himottelis, mut en tiä osaisinko elää niin villin tukan kanssa (-: mut hei auttakaa kärsivää hädässä ja kertokaa mielipiteenne

kuvat weheartit.

4 kommenttia :

  1. Noi tummat raidat olis varmaan sairaan kivat :) Ja jos tota tummuusluokkaa otat mitä kuvissakin, niin ne on kyllä tosi helppo varmasti vaalentaa takasin jos haluaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no totta kyllä (-: kiitti mielipiteestä!

      Poista
  2. joo noi tummat raidat vaikuttais tosi hyviltä! kannattaa kokeille, aina voi värjää takas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, samaan vaihtoehtoon mäkin oon kääntymässä (-: kiitti kommentista!

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: