torstai 5. syyskuuta 2013

fevers

 photo jannaa5251_zps6ad187df.jpg  photo page2_zpsee35569f.jpg  photo jannaa5254_zps663b929f.jpg  photo page_zpsf4ac810b.jpg  photo jannaa5259_zpsd3cd7ff2.jpg
olin eilen kuvailemassa jannaa, kun se sai kahdet uudet lasit! noi molemmat kyllä sopii sille tosi hyvin, ainakin mun mielestä (-: itellekin tuli kauhee silmälasikuume, kun olin siskon seurana valkkaamassa ja testailemassa eri laseja :-D kai tarttee käydä hakemassa jotkut hienot pokat ilman vahvuuksia... no ei vaan. 

yks toinen kuume, mikä mulla myös on jälleen; hääkuume. surffailin taas eilen kattelemassa itelleni häämekkoo, sekä hienoja juhlapaikkoja :-D taidan pikkasen olla aikasessa, koska tuskin saan ees kosintaa vielä moneen vuoteen... no hups, mut saahan sitä haaveilla (-: ja podenhan mä näiden lisäks tietty montaa muutakin kuumetta; matka, asunto, vauva jne. maanantaina selätin 38 asteen kuumeen yhdessä yössä, mut tällasia suuremman asteen hourailuja ei hevillä selätetäkkään edes useemmassa vuodessa. 

mut joo, nyt tuli taas lähettyä vähän väärille raiteille tän tekstin suhteen, mutta menkööt! postauksen pääpointtina kuitenkin pikkusiskoni uudet silmälasit ! jeejee (-: 
   
 photo Hiljattainpaumlivitetty3_zps09ca2866.jpg

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: