tiistai 10. syyskuuta 2013

if i may just take your breath away

 photo DSC_0001_zps1aef4812.jpg  photo page_zpsbcb38483.jpg  photo DSC_0005_zps261d92a8.jpg  photo page1_zps7ff77f28.jpg  photo DSC_0010_zps1d4fb7f6.jpg
kuvissa näkyy mun asua ensimmäiseltä työpäivältä eli eiliseltä! oon nyt siis ollut kaks päivää töissä ja oon kyllä tykännyt. sijaistan ala-asteella yhtä koulunkäyntiavustajaa tämän viikon ja saan luultavasti lisää sijaisuuksia syksyn mittaan. opettajat on tosi mukavia, samoin lapset, vaikka osa onkin aika vilkkaan puoleisia :-D 

muutenkin ihan hyvin pyyhkii. iltapalalla tankkaan itteni täyteen kuumalla mehulla sekä gossip girlin suhdesotkuilla. aamuisin nousen töihin, jonne saan pukeutua omiin vaatteisiini. ostan välipalaksi toffeen makuisia pullia. kuuntelen ihanaa syksymusaa, josta tekin saatte nauttia huomenna syyskuun musapostauksen merkeissä. koulussa mun ansiosta yksi kolmasluokkalainen poika oppi virkkaamaan. se tuntu kivalta. mukavaa loppuviikkoa ! 

4 kommenttia :

  1. Mitä kautta oot päässyt tollasiin töihin? Ite oon etsinyt samanlaisia mutta kaikkiin vaaditaan koulutus.. :-/

    Kiva asu! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis lähettelin vaan kaikkiin lähikouluihin viestiä mun tilanteesta ja kerroin et mielelläni otan vastaan, jos löytyy jotain työtä. no yhestä koulusta rehtori otti sit yhteyttä, et niillä on tällasia poissaoloja mitä voisin tulla sijaistaan (-: et ei muuta ku jaksaa olla aktiivinen, niin jotain voi poikiakin vaikkei koulutusta löytyiskään!

      kiitos ! (-:

      Poista
  2. Ihanaa pawetsu että oot löytäny töitä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3