maanantai 23. syyskuuta 2013

instagram (september 2013)

 photo ig_zps15b0ea1d.png
mun sotilas (♥) ryhdikkäästi asennossa, tietenkin!
 photo nimetoumlnig2_zps54729b91.png
kummitytön kanssa pelailua ♥
 photo ig3_zpsc1532063.png
shoppailupäivä ihanan elisan kanssa!
 photo ig4_zps1bd8adff.png
viimesenä työpäivänä hyvillä fiiliksillä.
 photo fbf5ca40-8254-460d-ae00-7fb912aa8315_zpsda8ae865.jpg
uudet rakkausfarkut syksyks ginasta ♥
 photo 98d1230f-ea09-451b-ad7c-9d73c11d168c_zpse031435a.jpg
meitsi vaan, moi.
 photo ig8_zps0c4d7998.png
yhtenä nättinä iltana sain hölkkäillä auringonlaskussa! ah, syksy ♥
 photo ig9_zps30560fb7.png
tänään on pyyhkinyt ihan hyvin, mutta kyllä tähän päivään on sisältynyt myös surua. sain kuulla kuinka yksi nuori tyttö oli vienyt itseltään hengen ja se on järkyttänyt mua kovasti. tyttö ei ollut mun läheinen, enkä muutenkaan aio tätä asiaa puida täällä sen enempää, mutta pistää vaan mietityttämään, että mikä saa nuoren ihmisen tekemään noin loputtoman ratkaisun? 

elämä on julmaa, mutta jos kirjottelisin vielä jostain kivasta ja positiivisesta.

tänään olin taas töissä. se on ihan jees, koska en oo saanu vielä mitään pysyvää työtä. mua on kuitenki lykästäny ja oon ollut kolme viikkoa putkeen töissä yhteensä kolmessa eri työpaikassa. jos siis tämäkin viikko lasketaan mukaan. oon siis ollut koulunkäyntiavustajana, iltapäiväkerhon ohjaajana ja nyt tämän viikon oonkin laitosapulainen. eli lasten leikittämisen sijaan siivoon ja tarjoilen ruokaa. no palkkaahan tästäkin saa ja toisaalta on hyvä tehä vähän kaikennäkösiä töitä. 

nyt herkullinen tuoksu kutsuu mua keittiössä, joten heippa! seuraavan kerran tapaamme todennäköisesti toivepostauksen merkeissä (-:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: