perjantai 27. syyskuuta 2013

red wellies

 photo DSC_0120_zpsbc6f4b91.jpg  photo DSC_0173_zpsdefa3298.jpg  photo page3_zpsec0e3c88.jpg  photo DSC_0112_zps9146b447.jpg  photo DSC_0065_zps85ec23be.jpg  photo DSC_0124_zps7c011d33.jpg  photo DSC_0163_zps1030143f.jpg
äsken uhmasin pimeyttä ja sadetta lähtemällä oikeen juoksulenkille. lenkin jälkeen ilokseni näin kuinka sportstracker näytti matkan pituudeksi reilun viisi kilometriä! jeejee! jos joku muistaa mun lähtötilanteen tossa kesän alussa, niin voi tajuta että oon aika tyytyväinen! suurelle osalle 5km ois vasta alkulämpöö, mut meitsille jo saavutus (-: tuli ainakin poltettua semmoset 360 kaloria (jos tohon sovellukseen on luottaminen...) ja saatua hyvä mieli! nyt voi hyvällä omalla tunnolla vähän herkutella perjantain kunniaks (-:

sitten näistä kuvista. mullehan oli siis iskemässä paniikki, kun tuntu et syksy on muuttumassa jo talveksi enkä oo kerenny kuvata yhtäkään kellastunutta lehteä tai muutakaan. no kerrankin janna tuli jo valosaan aikaan kotio ja sää näytti aurinkoiselta, niin päätettiin mennä kuvaamaan vähän. tempastiin siitä sitten jennikin mukaan ja kun vihdoin päästiin kuvausasemiin, alkoi melkein heti satamaan vettä.... no kerettiin me nää muutamat räpsyt ottaa ja onneks niistä tulikin ihan onnistuneita (-:

kuvissa näkyy mun jokasyksyset lemppari kumpparit, sekä vähän uutta vaatetustakin. nuo farkut ostin vähän aika sitten ginasta ja tykkään ihan sikana! tarvitsin syksylle uusia farkkuja, joten ostin sitten nuo kun olivat samaa mallia kuin mun aikaisemmin ostamani, hyviksi todetut mustat farkut. malli on siis lisa ja hintaa nelisenkymppiä! myös huivi ja panta on ihan uutukaisia ja myöskin kotoisin gina tricotista. joku saattaa muistaa kuinka molemmat olikin siinä mun autumn wanties -kollaasissa... jep ja nyt ne on mun ♥ ihanaa.

4 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus (: Mun mielestä sun blogissa on jotain, jotain erilaista kun muissa blogeissa. Sun postauksista hehkuu positiivisuus! Kuulostaa ehkä oudolta mut jotenkin tää blogi tuntuu niin sun omalta ja persoonalliselta! Oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, ihana kommentti ♥ kiitos paljon !! (-: piristit todella mun päivää!

      Poista
  2. Multa löytyy tuo sama panta ja kahtena eri värisenä :)

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: