torstai 19. syyskuuta 2013

some cravings for fall

 photo kollaasi_zps953cdbcb.jpg
1. pipo. viljami aina sanoo kuinka mulle ei sovi pipot, mut jostain syystä oon ruvennu himoitseen tollasta ihan perus rentoo pipoa. onneks tollaset ei hirveesti verota lompakkoo, joten sellasen vois hommatakin. 
2. huivi. oon tätä kyseenomasta huivia kuolaillu ginassa, mut tähän mennessä en oo vielä raaskinut ostaa. joku tän tyylinen, lämmin huivi on kuitenkin ostoslistalla!
3. mekko. haluisin talveks jonkun kivan mekon, jonka vois sit yhdistää huiviin, paksuihin sukkahousuihin ja vaikka bootseihin. en vaan oikeen vielä tiedä minkälaisen haluaisin, mutta tuo h&m'n mekko olis ainakin helppo yhdistää monella eri tavalla !
4. virkattu panta. kattelin näitä jo viime vuonnakin, mutta totta puhuakseni ne ei oikeen sovi mulle. mut ehkä ne tänä syksynä jo sopis? :-D haha, ei mut noi on niin söpöjä!
5. kultanen kello. tällasiakin oon kuolannut ainakin jo viime keväästä asti. haluisin just tollasen mahdollisimman ison ja massiivisen, kultasen rannekellon mieluusti valkosella taustalla. ja mieluusti myös vähän vähemmän bling blingiä kuin tuossa kyseisessä mallissa. 
6. kengät. tarvisin kipeesti jotkut kivat mustat kengät talveksi. näitä kyseisiä sovittelin seppälässä ja ne oli aika kivat, mutta en tiä osaanko käyttää tollasia pitkävartisia saapikkaita... oon nimittäin tottunut käyttään vaan nilkkureita, vaikka noi ois kyllä aika kivat ja just sopivat pohkeistakin. useesti kun tollaset pitkät saapikkaat hörppää sääristä.

mitäs teiän ostoslistalta löytyy näin talven kynnyksellä? (-: (hyi, ei vielä talvea kuitenkaan, kiitos!)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: