tiistai 22. lokakuuta 2013

videoita tiistai-illalle

oon vähän huono katteleen videoita. blogeissakin pistän videon aina pyörimään ja muutaman kymmenen sekunnin kuluttua suljen sen, kun en jaksakaan keskittyä katsomaan :-D halusin kuitenkin tulla nyt jakamaan teille muutaman videon, joista ite oon tykännyt. nää ensimmäiset on - ainakin mun mielestä - hauskoja pätkiä ja lopussa taas on videoo oikein asiasta. toivottavasti tykkäätte (-:

linkkasin joskus tänne sen "what does the fox say" -videon ja myöhemmin tutustuin ylviksen näihin muihin tuotoksiin. musta tää on tosi hauska ja usea meistä suomalaisista pystyy hyvin samaistuun tähän :-D niin hyvä!

viljami ei oikeen ymmärtäny mitä hauskaa tässä on, mut musta tää on niin hyvä! tätäkin kattoessa suupielet nous kyllä korviin! eikä oo yhtään pahitteeks et videolla esiintyy tosiaan joseph gordon-levitt, joka on ylisöpö ja joka kuuluu mun unelmien mies-listalle... ps. miten mies voi olla noin kuuma laulaessaan nicki minajia?!
  oon tietenkin seurannut taas amerikan x factoria ja tää koelaulu jäi kyllä mieleen :-D toi mies sateenkaaripuvussa ja lauluna baby got back... ou mai gaad, tässä on kaikki katastrofin ainekset kasassa. mutta tää jätkähän sai porukan ja tuomarit ihan villiks!
 vielä kun näin videoista on puhe, niin olihan mun pakko eeddspeaksia linkittää. tää on nyt vähän eri kategoriaa noiden edellisten kanssa, mut ei kai se mitään. en seuraa mitään vlogeja, mutta eetulla on kyllä hyviä videoita! niitä tulee käytyä kattomassa aina sillon tällön. käykää kattomassa myös eetun tämä video. sitä ei jostain syystä saanut upotettua tänne, mut se on kyl aika mielenkiintosta kamaa. suosittelen! (-: 

linkittäkää mulle ihmeessä hauskoja videoita ja mielenkiintosia vlogeja! niitä kaipaan just nyt näihin pimeneviin syysiltoihin (-:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3