keskiviikko 13. marraskuuta 2013

in frames

 photo DSC_0093_zpsf1ac7fbd.jpg  photo DSC_0114_zps300ea1e2.jpg  photo page_zpsd9545559.jpg  photo DSC_0105_zps4c4e26bf.jpg  photo DSC_0117_zpscac7c3ad.jpg
kehystin tässä yks päivä mun lemppari ihmisiä, hetkiä ja juttuja tiimarista ostettuihin uusiin kehyksiin sekä vanhoihin tuttuihin, jotka jo valmiiksi koristivat mun huonetta. noista lontoo -tauluista mulla on ollut visio jo vuodesta 2010 ja nyt kun tiimarista sai halvalla kehyksiä, niin toteutin tän vision. ei mulla noille mitään paikkaa oo, joten ne jää odottamaan sit mun ekan oman kodin seiniä. 

mitä mä oon sit tehnyt tässä lähiaikoina? no, unelmoinut siitä omasta asunnosta (löysin mulle ja viljamille ihanan kämpän raumalta, muutetaaks jo?!) sekä ulkomaanmatkoista (tuskin on mahdollisuutta ensi vuodenkaan aikana lähteä yhtikäs mihinkään...), käynyt kuntosalilla (viime viikolla meiän kylän pikkupunttiksella tasan mä ja joku 15 lihasäijää puhisemassa, ykköstä), mietiskellyt paljon kaikkea ja niin kuin jokainen arkipäivä, viettänyt sen vajaan kahdeksan tuntia päivästäni lapsia paimentaen. tässä yks päivä eräs neljäsluokkalainen sanoi mulle, et "mä haluisin olla jo aikuinen. kaikki ois paljon helpompaa." voi tyttö rakas, tietäisit vaan. enkä mäkään edes ole vielä kuin aikuisen alku. 

voi kunpa pian tulis valosampaa, eikä nää kuvat olis aina laadultaan tätä. mutta onneks enää kaks yötä perjantaihin.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3