sunnuntai 17. marraskuuta 2013

me from birth to the present part. 3

meinasin ihan vallan unohtaa nää postaukset! ala-aste kuvia meitsistä julkasin tossa lokakuun puolella ja nyt vihdoin tulis sitä aina niin ihanaa teiniaikaa. tein löytöretken mun vanhaan galtsu-profiiliin ja voi että, mitä ihanaa matskua sieltä löytyikään! ja nyt ajattelin vapaaehtoisesti saattaa itseni ikuiseen häpeään julkaisemalla nää kuvat täällä. haha, ei vaan. ehkä kukaan meistä ei oo ihan sinut oman teiniminänsä kanssa :-D mut ei muuta, kun "nauttikaa"!

 photo teininauml2_zpseeb40eea.jpg  photo teininauml3_zpsa25199d4.jpg  photo teininauml6_zpsb3877e54.jpg  photo teininauml4_zps46722bc1.jpg  photo teininauml_zpsd418be50.jpg  photo teininauml5_zpsb81090ac.jpg
mulla oli tosiaan muistaakseni koko yläasteen ajan tummat hiukset ja vasta lukiossa alotin vaalentamisprosessin. ja niin kuin näkee, oli ne ajoittain aika lyhkäsetkin! mulla oli yläasteella tosi huono itsetunto ja muutenkin olin kauhee angstiteini. kaikki elämässä tuntu olevan paskaa :-D itsevarmuuden puutteen vuoks pukeuduin tosi paljon massaan mukautuen ja vasta viimesenä vuonna yläasteella uskalsin alkaa pukeutua enemmän oman maun mukaan. oon ollu aina tosi kiltti ja yläastekin tuli vietettyä lähinnä tietsikalla mesettäen ja kotona angstimusaa kuunnellen. kyllä mulla hauskaakin oli, etten mä mikään hylkiö tai kiusattu oo ikinä ollu. onneks mulla on aina ollu ihania kavereita ♥ kyllä mä kuitenkin uskon, et mun elämä lähti vasta nousukiitoon siinä 2010, kun alettiin seurustella viljamin kanssa ja kun alotin lukion.

nää kuvat on ihan sekalaisessa järjestyksessä, mutta kuitenkin vuosilta 2007-2010. 

2 kommenttia :

Kiitos kaikista kommenteista ! <3