perjantai 29. marraskuuta 2013

pepparkakor

 photo DSC_0100ndashkopio_zps5fd24f92.jpg  photo DSC_0095ndashkopio_zpsa038968d.jpg  photo DSC_0097ndashkopio_zps3932c5db.jpg  photo DSC_0117ndashkopio_zps7da0d209.jpg
viime viikonloppuna leivottiin eka satsi pipareita. taikinaa tuli syötyä vatsan kipeytymiseen asti, mutta kyllä siitä riitti onneks uunissakin paistettavaksi. en oo mikään pipareiden suurystävä, mutta kyllähän sitä piti yks possu glögin kaveriks maistaa. 

oon nyt tässä muutamana aamuna raottanut silmiäni jo seitsemän jäljestä sen verran, että oon käynyt heittämässä pikkusiskoni bussille (niin onhan sillä jopa vajaa kilometri matkaa pysäkille.... mutku aina on niin kylmä ja kiire ja niin edelleen). sen jälkeen oon makoillut sängyssä puolihorroksessa ja odottanut auringon nousua. päivän valaistuessa oon sit avannu telkkarin, käynyt tekemässä aamupalaa ja jatkanut laura palmerin kohtalon selvittämistä. tänään koin pienen shokin, kun tajusin et siinä ykköskaudessa on vaan 8 jaksoa! mitä vääryyttä. nyt täytyy vaan toivoo, et kakkostuokkari ois yhtä hyvä. 

aamut on siis kulkenut aika samalla kaavalla päivästä toiseen. eilen lähdin jopa yhden twin peaks -jakson jälkeen käymään aamulenkillä! tänään oli ajatus kuntosalista, mutta ajatuksentasolle se sitten jäi. ei aina voi inspaa, eikä ees joka päivä. eilen tein muutamia joululahjahankintoja, joten siinä projektissa ollaan ihan hyvällä mallilla! tänään kävin pienessä "työhaastattelun" tapaisessa, mutta saa nyt nähdä miten käy. jännää, jännää.

kohta sitä vois käydä kattomassa viimesen jakson twin peaksista (tosin oon kyllä yksin kotona ja ulkona pimeetä....) tai kattoo netflixistä jonkun übersurkeen leffan tai sit vaan surffailla taas tässä koneella ihan tarpeettoman kauan. mikä tahansa näistä kuullostais iha jees. 

hyvää (ja todennäköisesti paljon railakkaampaa kuin mulla) perjantai-iltaa kaikille !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3