keskiviikko 11. joulukuuta 2013

11/12/13

 photo DSC_0501_zpse58c9081.jpg  photo DSC_0483_zpsa0ded811.jpg  photo DSC_0503_zpsd7b86044.jpg  photo page_zpsb69335b9.jpg
en oo vieläkään löytänyt sitä kivaa talvimekkoa, mitä oon syksystä asti etsiskellyt. aattelin, että jos sitä alennusmyynneistä koittais sit bongata kivoja mekkoja ja hameita näin talvikäyttöön! vaikka eihän tossa mun balleriinassakaan mitään vikaa ole (-;

tänään olin paikallisessa kirkossa kattomassa juha tapioo. en tajua miks ees harkitsin pois jäämistä? onneks menin, sillä tykkäsin ihan hirveesti! oltiin ekana paikalla jannan kanssa, joten päästiin eturiviin ihan reilun metrin päähän juhasta. kyllä tuli kyynelkanavia jälleen putsailtua muutamien biisien soidessa... mulla on semmonen tapa, et jos mua harmittaa, niin laitan surullista musiikkia soimaan ja annan vaan itkun tulla. varsinkin yläasteella harrastin tätä paljon ja juha tapion väsyneet maan oli yks vakkari biisejä. eipä ihme, kun juha alkoi tätä biisiä kitaralla rämpyttää, niin tippa tuli linssiin. en mitään, en ketään tuotti kans samanlaisen reaktion.

nyt alan taas henkisesti valmistautuun huomiseen työpäivään. yäh. onneks kahden päivän päästä loma loma lomaaaaa !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3