maanantai 2. joulukuuta 2013

ensimmäinen adventti

 photo DSC_0395_zps97cffa14.jpg  photo DSC_0420_zps69172c38.jpg  photo DSC_0416_zpsf472ac36.jpg  photo DSC_0398_zps04e45d11.jpg  photo DSC_0410_zps2b28cf30.jpg
ensimmäinen joulukuuta
joulukalenterin eka luukku, jouluvalot, lunta ja jouluherkkuja ♥ 

tän postauksen oli tarkotus tulla jo eilen, mutta ei millään riittäny puhti laittaan tätä kasaan. no mut kuiteski, vihdoinkin alkoi joulukuu! vihdoinkin on lunta! vihdoinkin on pakkasta! tällanen jouluintoilija kuin meitsi, on ihan täpinöissään! joululahjat aikalailla kaikille on suunniteltu tai ostettu, joulukorteista yli puolet on tehtynä. enää 22 yötä jouluun.

kai on ihan ookoo, että 19-vuotiaalla on kolme joulukalenteria? kaks suklaakalenteria ja äiti lupasi ostaa mulle ja jannalle vielä arpakalenterit "pikkujoululahjaks." äite hommas mulle myös ton hello kittyn, mut sit mun oli pakko käydä viä hakemassa ittelleni toi älysöpö minion -kalenteri! näin itseasiassa lauantaina ekaa kertaa ne itse ilkimys -elokuvat ja ne oli kyllä tosi hauskoja! enemmän niissä tuli naurettua, kuin aikuisille suunnatuissa komedioissa :-D 

mun oli tänäkin vuonna pakko kyhätä kollaasi joululahjatoiveistani. vaikka rakastankin lahjojen antamista, en voi väittää ettenkö nauttisi myös niiden saamisesta :-D kollaasia tulossa siis tässä joku päivä, josko se pukki osais käydä täältä tsekkaamassa, mitä mä toivoisin aattoiltana paketeistani löytyvän (-;

ihanaa joulun odotusta kaikille ! 

2 kommenttia :

  1. Sulle on haaste mun blogissa! :-) <3

    http://anskumarian.blogspot.fi/2013/12/enkeleita-hiuksissani.html

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3