lauantai 28. joulukuuta 2013

katsaus vuoteen 2013

nyt on aika vuosikatsauksen. tässä tulis siis mun vuosi 2013 pähkinänkuoressa. tästä pääset näkemään vastaavanlaisen postauksen viime vuodelta! 

 photo tammikuu_zps022410d8.jpg
olin mielissäni kiprakoista pakkasista, fiilistelin amerikan x factoria, vietin viimeisen tavallisen koulupäivän lukiossa, innostuin frendeistä ja hiihdin ahkerasti.

 photo helmikuu_zps070fa4c0.jpg
stressasin paljon, vietin penkkareita inkkarina, bailasin abiristeilyllä apulannan tahtiin ja kyllästyin siellä tungokseen ja jonottamiseen, juhlittiin mun ja viljamin kolmevuotista yhteistä taivalta, tulin onnelliseksi linnunlaulusta ja toivoin, et mulla olis instagram.

 photo maaliskuu_zps3cf8ea65.jpg
löysin mun uneksiman yo-mekon, jauhoin blogissa päivä toisensa jälkeen pelkistä kirjotuksista, rakastin iholla -sarjaa, pääsykoekirja saapui postissa ja mä poistuin viimeisen kerran yo-salista.

 photo huhtikuu_zpsedd91d57.jpg
luin ensimmäisen englannin kielisen romaanini loppuun, sain uuden kännykän ja tein tietenkin heti ensimmäisenä tunnuksen instagramiin, käytiin kaveriporukalla turussa ja juhlittiin viljamin kanssa mun synttäreitä käymällä kynttiläillallisella fransmannissa.

 photo toukokuu_zpsf6d5da76.jpg
panikoin yo-juhlia, mökkeilin kesän ensimmäisen kerran, osallistuin ekaa kertaa pääsykokeisiin ja onnekseni sain kirjallisista myöhemmin kutsun soveltuvuuskokeeseen, aloin urheilla säännöllisesti ja sain kirjoituksista toivomiani tuloksia.

 photo kesaumlkuu_zps9c43bf8b.jpg
juhlin valkoista lakkia, tein töitä parhaassa mahdollisessa työpaikassa parhaiden mahdollisten kollegojen kanssa, jäin ilman koulupaikkaa ja poikkesin viljamin kanssa raumalla.

 photo heinaumlkuu_zpsee2164f7.jpg
kävin yyterissä lekottelemassa, ostin uuden tietokoneen, lähdin poikien kanssa extempore-reissulle norjan lofooteille, jäin inttileskeksi, hehkutin oc'ta, kävin suomipop-festareilla ja ostin mun ensimmäiset aidot converset.

 photo elokuu_zpsfab1d11d.jpg
kävin hyvinkään asuntomessuilla, stressasin työttömyydestä ja kävin piknikillä arboretumissa.

 photo syyskuu_zps8089f8e4.jpg
huomasin edistystä mun yleiskunnossa, aloitin tekemään sijaisen hommia kouluissa ja päiväkodeissa, rakastin syksyä, blogin nimi muuttui when the sun goes down'ista life slash dreams'iksi ja käytiin tyttöjen kanssa päiväreissulla tallinnassa.

 photo lokakuu_zpsa548b6d9.jpg
töitä riitti mukavasti, rutiini aktiivisesta liikkumisesta rakoili pahasti, kävin ähtärissä eläimiä ihmettelemässä ja eräjormailin kotaretken merkeissä.

 photo marraskuu_zpse3ca2181.jpg
jatkoin liikuntalakkoilua, askartelin joulukortteja, kattelin twin peaksia ja odotin joulua.

 photo page_zps8a9d78ea.jpg
odotin joulua yhä kovemmin, kävin katsomassa juha tapion konserttia paikallisessa kirkossa, sain mun sotilaan takaisin kotiin, vietin rauhallisen joulun, sain paljon ihania lahjoja ja nyt stressaan tulevasta vuodesta.

millainen vuosi 2013 teillä oli? (-:

2 kommenttia :

  1. ihania kuvia :) sulla näyttää olleen hyvä vuosi!

    Pret-a-Porter-Sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! (-: kyllähän siitä ihan kiva tuli, vaikkei siltä viime uutena vuonna tuntunutkaan!

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3