maanantai 23. joulukuuta 2013

one more night

 photo page8_zpsbee6a56c.jpg  photo page9_zps227122c4.jpg tänään oon käynyt salilla, jotta voin koko joulun mässäillä hyvällä omalla tunnolla. oon kattonu leffoja. oon juonut glögiä. oon ihastellut joulukuusta. oon ottanut rennosti.

huomenna pitäisi olla kymmeneltä kummitädin luona joulupuuroa syömässä. siitä se sitten alkaa. näistä kuvista ei vois todellakaan päätellä et postaan päivää ennen aattoa. ei nää tältä päivältä ole, mutta samaltahan tuolla näyttää tälläkin hetkellä. ehkä vielä synkemmältäkin.

nyt taidan tehdä itselleni vielä kupin glögiä ja herkutella hieman. saattaa itseni hyvälle mielelle. unohtaa muu maailma hetkeks. 

2 kommenttia :

  1. Nätti asu :-) Ihanaa joulua sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! (-: toivottavasti sulla oli ihana joulu ♥

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: