torstai 26. joulukuuta 2013

oon ollu kiltti tyttö

oon todellakin ollut kiltti tyttö tänä vuonna, sillä lahjakasani aattona oli aikamoinen! tässä siis vähän kuvia tän vuoden lahjasaaliista. viljamilta en oo saanut vielä mitään ja iskä antoi mulle rahaa jo ennen joulua kun ei se tuntenu ihan omaks jutukseen tota lahjanhankintaprosessia :-D eli kahden läheisen ihmisen lahjat puuttuu kuvista ja siltikin tässä on vaikka kuinka paljon kaikkea! vaikka kuinka yritän olla aikuinen ja sanoa, ettei tässä iässä lahjoilla niin ole väliä, niin kyllähän mä oon ihan tohkeissani tästä kaikesta materiasta! :-D  mutta nyt asiaan!

 photo DSC_0784_zpsd134fe52.jpg oon kuolannu tollasia isoja, kultasia kelloja jo ainakin yli vuoden päivät ja vihdoinkin sain omani! ei mitään ylimääräsiä strasseja tai timangeja, vaan just tollanen simppelisti kaunis! tän sain rakkaalta mamilta <3
äitiltä sain myös ton christina aguileran hajuveden!

 photo DSC_0775_zps5ab11fef.jpg  äitiltä tuli vielä vain elämää 2 -levy, sekä pussillinen sekalaisia nameja. oli muuten ainoot karkit mitä tänä vuonna tuli!
kummitytöltä sain ihanat finlaysonin patalaput sekä -kintaan.

 photo DSC_0734_zps24d18f52.jpg  photo DSC_0735_zps6c73a0a8.jpg kummitädiltä sain tän ihanan party lite -kynttiläsomisteen! noi norsut on jotain maailman söpöimpiä (-:

 photo DSC_0756_zpsf29a179d.jpg olihan täällä vielä yks lahjus äitiltä, nimittäin tää huppari! itseasiassa tää on vähän niin kuin tunika-huppari (-: tää on tosi kiva esim legginsien kanssa, kun mä en ainakaan kotona viikonloppusin laittas farkkuja päälle mistään hinnasta. rentoiluvaatetta siis!

 photo DSC_0743_zps7b00cb85.jpg pörrösukkia pikkuveljeltä ja mummulta!

 photo DSC_0760_zpsd4298e5b.jpg mummulta tuli vielä lahjakortti h&m'ään.
kummeilta lahjakortti hemtexiin, jes, pääsee lakanoita osteleen !!
enon perheeltä finnkinon leffalippuja.

 photo DSC_0771_zps804b6268.jpg
kummeilta tuli vielä oriflamen pähkinäntuoksusia tuotteita. rakastan sitä tuoksua!
pikkusiskolta bodyshopin tuotepaketti, satsuman tuoksuisena tietenkin! toi tuoksu on myös lemppari (-:

kaikkee yli-ihanaa siis sain. suuuri kiitos kaikille rakkaille lahjoista ♥ noh. ootteko ollu yhtä kilttejä? mitä se pukki teille toi? (-:

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: