tiistai 10. joulukuuta 2013

unpublished

 photo DSC_0320_zps595932a1.jpg  photo DSC_0167_zps14972e0b.jpg  photo DSC_0127_zpsfb32475a.jpg  photo DSC_0335_zps6052b190.jpg  photo DSC_0086_zpsab38adff.jpg  photo DSC_0151_zpsf0d447eb.jpg
 photo DSC_0174_zps51bb59b6.jpg hupsista. niin siinä vaan käy, ettei viikonloppusin oo aikaa tulla kirjotteleen! tässä ois ny kuitenkin vähä julkasematonta matskua marraskuulta. mun viikonloppu meni aika tukka putkella, nimittäin itsenäisyyspäivän vietin 3-vuotiaan serkkuni syntymäpäivillä, lauantain siivosin ja koristelin pikkujouluja varten. illalla tietenkin vietettiin sit niitä pikkujouluja ja sunnuntaina olikin vuorossa kummitytön nimipäiviä sekä vähän viljaminkin sukulaisia. 

mun elämään kuuluu aika hyvää. tän hetkiseen työpaikkaan oon sulautunut oikeen mukavasti. lapset ja työntekijät on tosi kivoja ja kehujakin oon saanut työpanoksesta. se on ihan kiva, kun oon aina pitäny itteeni huonona ja laiskana työntekijänä. aina pitäny väkisin vääntää työhakemuksiin jotain positiivisia asioita itestä, ehkei sitte enää tarvi niihin hirveesti valehdella :-D 

töistä puheenollen. kova työnhaku ja uurastus on nyt palkittu, sillä sain koko kevätlukukaudeksi koulunkäyntiavustajan töitä! mun piti vähän niinkun lomailla keväällä pääsykokeisiin lukemisen aikoihin, mut eihän tollasesta työtarjouksesta voi kieltäytyä! vaikka oon toisaalta tosi innoissani ja otettu, kyllä mua vähän pelottaakin. entä jos en viihdykään siellä ja enhän mä ole koskaan työskennellyt missään työpaikassa yhtämittaa yli kuukautta pidempään? noh, ainakin saan suuren plussan työkokemukseen ja rahaa säästöön, josko sitä pääsis ens syksynä muuttaan täältä äiten helmoista (-: 

tän viikon jälkeen mulla koittaa kevyt kolmen viikon joululoma!! wuhuuuu. ps. tj9 ja saan mun sotilaan kotiin! ihan hyvin mulla menee (-: mites teillä?

edit // mikä siinä on ku tää ulkoasu ei koskaan miellytä? nyt kuitenkin vähä talvisempaa ilmettä, saa nähä kuinka kauan pysyy :-D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3