maanantai 13. tammikuuta 2014

i'll be the one if you want me to

 photo DSC_0236_zps7e428fe2.jpg  photo DSC_0392_zps82456fcc.jpg  photo page7_zps8c89cec5.jpg  photo DSC_0374_zpsb7caa963.jpg  photo DSC_0357_zps6c537aab.jpg  photo DSC_0382_zpsa06e59de.jpg  photo DSC_0361_zps2c2ce9da.jpg  photo DSC_0246_zps2111a999.jpg  photo DSC_0367_zps712d53ae.jpg
tolle mun ihanalle norsuperheelle ei oo löytyny oikee hyvää paikkaa mun huoneesta )-: no viimestää sit mun omassa kodissa se saa kunniapaikan!

pitkästä aikaa postausta random-kuvilla! ihanaa, kun on lunta, niin on myös vähän valoa. tuntuu kuin moneen viikkoon päivä ei ois noussut ollenkaan ja sen takia kuvatkin on ollu synkkiä asukuvia tai sit rumia tekovalossa räpsittyjä. kerrankin luonnonvaloo, halleluja, joten oli pakko räpsiä vähän niitä näitä turhuuksia! toisaalta tämmöset postaukset on musta ainakin ihan kivoja sillon tällön. 

toinen viikko töissä starttas tänään käyntiin ja jopa ihan hyvillä mielin. töiden lisäks myös hieman terveellisempi elämäntapa on jälleen löytänyt mun luo. koko loman vaan rötväsin nostamatta evääkään, jatkuvasti jotain suussa mussuttaen. loppulomasta alkokin jo oma ruho niin ällöttää, että arjen alkaessa oli hyvä sauma alottaa taas liikkuminen. 

tässä se sitten onkin, minkä ympärillä mun elämä tällä hetkellä rullaa. töitä, töiden jälkeen salia tai lenkkeilyä ja loppuilta rentoutumista. myös yhteinen aika viljamin kanssa on vähän kortilla, vaikka se armeijasta pääsikin. muutamista muuttujista johtuen se muutti nimittäin kilometrin päästä noin 30 kilometrin päähän musta. eihän se paha välimatka ole, mutta kun mulla on lyhyempi matka töihin täältä ja sillä sieltä, niin ei tuu hirveesti arkena nähtyä. vaikka tuntuu, ettei aika riitä mihinkään, haluaisin panostaa tänä vuonna kavereihin. nähdä niitä enemmän ja jutustella enemmän! oon vaan maailman huonoin pitään yhteyttä ihmisiin, ketä en nää joka päivä... 

semmosia arjen ajatuksia tällä kertaa. en tiä, mut jotenki mulla on hyvät tuntemukset tästä vuodesta. vaikka aluks epäilinkin. ehkä tästä vois sittenkin tulla ihan kiva (-: 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: