torstai 30. tammikuuta 2014

instagram (january 2014)

 photo igpage9_zps3fc7f808.jpg
mun sikke hyvä uuden vuoden drinkki! // uusi vuosi, uudet kujeet

 photo igpage8_zpsfaf26346.jpg
mä ja viljami kattomassa planeettamme maata! // lidlin lämpiäiset ♥

 photo igpage7_zps43d6151f.jpg
tykkään tästä asusta ihan sikana!! // toista outfittia, eka viikko töissä

 photo igpage6_zps57e57ebd.jpg
hellooo // kanakeittoo ja ciabattaa, nam

 photo igpage5_zps071b49dc.jpg
ton parempaa salaattia ei löydy mistään! // töistä taas moikat

 photo igpage4_zps5015b6fa.jpg
ulkoilemassa // love this weather ♥

 photo igpage3_zps2360e025.jpg
lehtipihviä ohranjyvässä // nam, mitä jädee

 photo igpage2_zps0976bd15.jpg
no joo joo // piknik lauran matolla! hyvää syömistä, ihanaa seuraa ja kahenkympin kriisi

 photo igpage10_zps3a276f3e.jpg
tein jannan enkun esitelmän alusta loppuun ihan omasta tahdosta. onko vähän ikävä kouluun tai jotain?! // mun legut one more time

 photo igpage1_zps2ddc8e71.jpg mä ja janppu tammikuun alussa // uih, heath ♥

jotenki ristiriitaset fiilikset. uudesta vuodesta tuntuis olevan ikuisuus, mut sit taas tuntuu et työt alotin vasta viime viikolla. tammikuu on ollu ihan kiva, ainakin näiden kuvien perusteella. töissä oon viihtynyt hyvin. oon saanu tehdä jo pari opettajan sijaisuuttakin ja tienannu ittelleni yhden kokonaisen vapaapäivän. jes.

opetin kerran kakkosille äikkää ja puhuttiin näistä "miten karhu sai töpöhäntänsä" -tyyppisistä tarinoista ja lasten piti sitten ite kehittää tällasia samanlaisia. kysyin sitten, että "miksi naali on talvisin valkoinen" vastasipa mulle yksi poika, että "kuule pauliina, mä en voi tässä sulle oikeen valkoseks naaliks muuttua" haha, noitten kanssa ois ihan kujalla, jos jättäis yhenkin putouksen kattomatta. kyllä musta vaan tuntuu, et toi homma on se mun juttu. 

oon mä tässä kuussa myös stressannut ja ollut apeallakin mielellä. mulle tapahtui myös yksi aika ikävä sattumus. kun mentiin jannan kanssa onnelia ja annelia katsomaan, ilmoitettiin meille et kolme meidän lahjaksi saaduista leffalipuista oli jo käytetty. öö, miten niin? lähetin sitten myöhemmin finnkinolle viestiä sattuneesta ja multa kysyttiin onko lippujen sarjanumerot ollut jossain esillä. ensin ihmettelin, että missä ne nyt esillä olisivat olleet, mutta sitten tajusin. mun joululahja -postauksessa tietysti. siinähän ne kolme sarjanumeroo näytti näkyvän ihan selkeesti.... enkä tosiaan oo koskaan ees tienny et noita lippuja voi käyttää netin kautta! siks en ollu tajunnu blurrata niitä numerosarjoja piiloon. no eihän tästä voi tietenkään syyttää kuin itseään, mutta sinä teppo tulppu kusipää homo, joka pöllit meidän liput, toivon kaikkea paskaa elämääsi. ja te kullanmurut siellä, olkaa tarkkoja mitä kuvia nettiin laitatte, ettei käy yhtä köpelösti! ensin tottakai harmitti vietävästi, mutta minkäs sille enää mahtaa.

semmosia tunteen purkauksia. ei kai mulla enää muuta, kun mainiota alkavaa helmikuuta melkein kaikille! (-: toivottavasti lunta ja mukavaa tekemistä riittää koko kuuksi.

6 kommenttia :

  1. no ompa sika ilkeetä ottaa toisen leffaliput tolleen o.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sanoppa muuta!! vaikka ite teinkin typerästi, ei se anna kellekään oikeutta tollaseen kähveltämiseen )-:

      Poista
  2. Oii mäkin tykkään ihan sikana tosta asusta mistä sä tykkäät ihan sikana! Hehe :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee, kiva kun tykkäät! kiitoskiitos (--: sama asu pääsee varmasti käyttöön vielä myöhemmin, converseja en kuitenka vielä viitti jalkaan pistää tällä säällä..... (-:

      Poista
  3. kylläpä on asiallista käyttää homoa haukkumasanana. itse olet vitun kusipää ja ahdasmielinen rasistipaska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD onneks tunnet mut niin hyvin! oikeesti en käytä homoa haukkumasanana, toi lausahdus tulee vaan tästä kuvasta: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/20552156.jpg ! en tarkottanut sillä sanavalinnalla mitään pahaa kenellekään ja oon pahoillani, jos loukkasin sillä jotakuta! mutta täytyy sanoo, ettei toi sunkaan kannanottos mikään hirveen asiallinen ollut (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: