maanantai 20. tammikuuta 2014

sisustushaaveita

aattelin ruveta tekeen tällasta uutta teema-postaus sarjaa. tai siis kirjottelen postauksia mun kiinnostuksen ja innostuksen kohteista. en mitenkään säännöllisesti, mut aina sillon tällön kun on semmonen fiilis. mulla useesti käy niin, et kun innostun jostain niin sit surffailenkin pitkän aikaa ympäri nettiä ettien inspiraatioo kyseiseen asiaan. useissa asioissa saattaa käydä myös niin et innostus lopahtaa yhtä nopeesti kun on tullutkin. mut siis oon todellinen haaveilija ja taivaanrannan maalari, eikä mun mielestä elämässä oo mitään jännää, jossei oo joitain enemmän ja vähemmän hulluja unelmia. tää ensimmäinen postaus käsittelee sisustamista ja more specific sisustusunelmia mun ensimmäiseen omaan kotiin. 

 photo page_zpsa915119a.jpg
 photo page2_zpsd1dc2205.jpg  photo page3_zps5fe5b369.jpg
tykkään ihan hirveesti puusta sisustuksessa. ja tarkalleen ottaen semmosesta jotenkin "elävän näkösestä" puusta. että se puun pinta näkyy selkeesti. haaveilen tommosesta perunalaatikosta tai mistä tahansa vanhasta boxista, minkä saisin pöydäksi tai vaikka lehtien säilytykseen. samoin kaikki tommoset trukkilavat ja muut inspiroi.

haluaisin mun kotiin paljon tauluja kauniissa kehyksissä. haluaisin tuon tyyppisen valaisimen kuin viimeisessä kuvassa, mutta pitkällä varrella lattialle sohvan viereen. haluaisin kasveja (aitoja tai myös kauniit tekokasvitkin käy) vanhoihin pulloihin ja maljakoihin. haluaisin mun kotiin maailmankartan seinälle. haluaisin tunnelmallisia kynttilöitä ja lämmintä, kodikasta meininkiä. haluan, että mun kodissa ois jotain särmää. 

 photo page4_zps72c4af71.jpg

haluan yhdistää sopivasti uutta ja vanhaa. mun unelmakoti ois sävyiltään maanläheinen ja lämmin. aika lailla kaikki puun eri sävyt vaaleasta tummaan ja bambusta tammeen näyttää hyvältä mun silmissä. saa nähdä millanen kämppä mulle todellisuudessa tulee, kun rajoitteina on raha sekä poikaystävän eriävä sisustusmaku. no ainahan sitä rahaa jostain saa (saiskin) ja poikaystävääkin on vielä ainakin puoli vuotta aikaa aivopestä.... hehe.

löytyykö täältä samanlaista makua sisustuksen suhteen? saiko joku kenties inspistä näistä kuvista? kiinnostaako tän tyyppiset inspiraatio-postaukset?

kuvat tumblr. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: