perjantai 7. helmikuuta 2014

hyvän mielen videoita

tää on niin hyvän mielen biisi ja varsinkin kun näin tän videon, niin hymy nous korviin asti! paras biisi, paras leffa ja pharrel williams on viä söpöki. 

hehe, mun pikkuveli näytti mulle joskus näitä ray william johnsonin videoita ja tää ainakin sai mut nauraan ihan ääneen :-D tää jäbä(leissön) on siis keränny hauskoja nettivideoita näihin omiin videoihinsa ja kommentoi niihin sit kaikkee shaissee. vähän ehkä halpaa huumoria, mut iskee ainakin muhun :-D

mun uravalinnasta voi varmaan päätellä, et tykkään hirveesti lapsista. siks mua aina ihastuttaa tämmöset söpöt videot lapsista ja vauvoista! oon kattellu jonkin verran ellenin haastatteluita ja törmäsin tähän 4-vuotiaaseen kai'hin, joka fanittaa bruno marsia. ihana !! pieni poika ihan ammattimaisin elkein (-: alla toinen mahtava video samaisesta pojasta.

uih, vauvoja. tässä videossa en nauranut, vaan päinvastoin: tuli ihan tippa linssiin, kun katteli noitten kaksosvauvojen rutsitelevan toisiaan! ihania. jos oot vauvojen vihaaja, niin skippaa ehdottomasti tää.

kun nyt kerran lapsiin päädyttiin, oli mun pakko viä laittaa tää video, joka on tuonut mulle hyvää mieltä jo muutaman vuoden ajan. tää on vaan niin paras! ps. kuka opettaa mun tulevat lapset soittaan kitaraa..... ukulelekin käy.

toivottavasti näistä videoista ees joku toi teille hyvää mieltä tai nosti suunpieliä edes hieman lähemmän korvia (-: 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: