lauantai 15. helmikuuta 2014

pukuloistoa tsekkaamassa

 photo DSC_0877_zps7d764cf4.jpg  photo page6_zps58d364ef.jpg
 photo page5_zps025c44ab.jpg
 photo P2143824_zps2dfe46a9.jpg  photo page7_zps943efadb.jpg
oltiin jannan kanssa kattomassa wanhoja eilen ja aattelin laittaa kuvia mun mielestä kauneimmista mekoista. huomaa kuinka trendit näissä puvuissa muuttuu ihan parissakin vuodessa paljon ja jos rehellisiä ollaan, niin valitsisin ihan erilaisen mekon, jos nyt tanssisin kuin mikä se oli silloin pari vuotta sitten. trendit muuttuu sekä oma mieli ja makukin muuttuu aika nopeeta vauhtia :-D 

tällä kertaa mua viehätti röyhelöhelmat. suosikkien joukosta löytyi myös yllättäen kaksikin kirkkaan punaista pukua. mun kaikista lempparein oli ehkäpä tuo merenneito-tyylinen harmaa/hopea mekko, joka sopi kyllä kantajalleen todella kauniisti. harmi, etten itse pääse tuollasia prinsessamekkoja enää metsästämään todennäköisesti kuin vasta omiin häihini... sitä odotellessa.

2 kommenttia :

  1. tänä vuonna oli paljon tommosia iltapukuja! ne on kyllä ehkä vähän monikäyttöisempiä ku semmoset "perinteiset" prinsessamekot. ite ainakin ajattelin ehkä lyhentää tota mekkoa mun ylioppilasjuhliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! toi sun mekko kyllä soveltuis mun mielestä yo-mekokskin ihan tollasenaan, mut tietty jos ei halua olla ihan täysin samalla, niin toi on varmasti nätti lyhennettynäkin! (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: