tiistai 4. maaliskuuta 2014

glamorous oscars

 photo page5_zpscfe10908.jpg
mun piti postailla mun hiihtoloman viimesistä päivistä, mut olikin pakko tulla vähän höpötteleen tästä suurenmoisesta palkintogaalasta. ei, en ees harkinnut herääväni kolmelta katsomaan suoraa lähetystä jenkkilästä (koska aamulla piti nousta töihin, buu), vaan koitin parhaani mukaan elää maanantain mediaa kartellen ja katsoin lähetyksen sit kotona läppäriltä. oikeestihan se gaala kestää jonkun kolme ja puoli tuntia, mutta sain harppomalla sen ehkä puolessatoista tunnissa kahlattua läpi.

koska en yhtäkään ehdolla olevista leffoista ole edes nähnyt (buu minä), niin mun on turha pystien saajiin ottaa mitään kantaa. onneks tyyliä ja pukeutumista voi silti aina arvostella! tossa ylempänä näkyykin mun silmää miellyttäviä luomuksia. channing tatumin vaimokkeen pukua en itse gaalasta bongannut, mutta myöhemmin red carpet -kuvia tsekkaillessani ihastuin siihen täysin. aivan ihana toi höyhen-hörselö-helma! oscar voittajat lupita nyong ja cate blanchet olivat myös erittäin edustavina liikenteessä.

 photo page6_zps8bf38b0e.jpg
vaikken yleensä tykkää pitkistä hiuksista miehillä, ni huhhuh kuinka kuumaa kamaa oli jared leto gaalassa! hieno puku, hieno puhe ja oscar-voitto. congrats!

joseph gordon-levitt ♥♥ yks mun lemppari miehistä tässä maailmankaikkeudessa (vaikka olikin niin ällö don jonis). jälleen ilman oscaria jäänyt leo on myös aina ilo silmälle. 
      photo 846x2_zpscf30e1fd.jpg
yks gaalan parhaimpia paloja: ellenin ryhmäselfie. gaala oli tosi viihdyttävää katottavaa, varsikin kun ellen oli puikoissa. niin hauska ja nerokas nainen. tää oli mun eka kerta kun katoin oscareita, muttei varmasti viimeinen. jos sitä ens vuonna sit ottais tavotteeks kattoo ees yhden ehdolla olevan elokuvan.... :-D 

kuka oli gaalan hotein / kaunein ilmestys? kuka ylipäätään katto oscarit?! meniks palkinnot oikeille tyypeille? kertokaa mikä ehdolla olevista on paras, niin voin sit harkita sen kattomista (-;

kuvat oscar.go.com

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3