maanantai 24. maaliskuuta 2014

lupaan olla sun

 photo DSC_0632-tile_zpsc2f1ef57.jpg
huomenna ilmestyy uus VAKAVA eli mun kivikkoinen ja pitkä tie onneen. hehe, tosi hyviä metaforia mää viljelen. pääsykokeet siis alkaa vaania jo nurkan takana. eilen tein lukusuunnitelmalle pohjaa ja se oli viä ihan hauskaa hommaa. mä kun tykkään näprätä kaikenlaista. siitä alkavasta luku-urakasta en ookaan sit niin innoissani. eilen sain näpräillä viä vähän enemmänkin, kun olin viljamin siskon luona hääkutsuja väkertämässä. tosi kauniita kutsuja tuli!

tänään oon ollut onnellinen jälleen kukoistavasta kevätilmasta, kuunnellut autossa samuli putron vanhemman levyn jo vähintään kuudetta kertaa läpi ja yllättävän vähän stressannut huomenna ilmestyvää pääsykoekirjaa. oon onneks saanu kerättyä ihan mukavasti vapaapäiviä huhtikuulle, niin se auttaa edes vähän sitä lukemista. eniten tässä ehkä harmittaa, et mun liikuntarutiini tulee aivan varmasti meneen sekasin, kun pitää keskittyä lukemiseen. ja mikä parasta: kun lukee ahkerasti, tulee helposti palkittua itteensä herkuilla.... se siitä "kesäkuntoon 2014" :-D

nyt kuuntelen hyvää musiikkia ja unelmoin erinäisistä asioista. ei sitä muuten tätä arkea kestä. vakava, lupaan olla sun huomisesta kuusi viikkoa eteenpäin. sen jälkeen en toivottavasti enää koskaan. 

2 kommenttia :

  1. Täällä kans yks VAKAVA kokeeseen menijä! Toi pääsykoemateriaali näyttää mukavalta!:o ootko tilannu kirjan vai luetko pelkästään tuosta liitteestä? Tsemppiä lukemiseen!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee!! ite eka pelästyin uutta matskua, mut ehkä se on sittenkin ihan jees. kaks ekaa artikkelia oon nyt kerennyt lukea. tilasin kirjan ennakkotilauksena, joten se kolahti jo tänään postilaatikkoon (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: