sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

tällä viikolla

 photo DSC_0092_zps4023a7f4.jpg  photo DSC_0095_zpsf33870e2.jpg
oon hurahtanut virkkaamiseen. tällasta jälkee oon saanu aikaseks ja itseasiassa tänään sain tän ihan valmiiksikin asti. lopputuloksesta kuvaa varmaankin myöhemmin. päässä tällä hetkellä monen monta virkkaus/askartelu/näpertely -ideaa. saa nähdä kuinka pitkälle innostus kestää (-: toivottavasti pitkään.

 photo DSC_0102_zpsb398a885.jpg
 oon lukenut 1/6 osaa mun viime vuoden pääsykoekirjasta. tän vuoden kirja ilmestyy siis tän kuun lopussa, joten nyt oon tätä lukemalla koittanut viritellä aivoja takaisin lukemismoodiin. yllättävän mukavalta toi lukeminen tuntu näin pitkän tauon jälkeen.

 photo DSC_0103_zpsc0b7bee7.jpg
 oon käynyt salilla ja saanut jalkani niin kipeiks, ettei oo koskaan ollut. oon nyt myös kirjotellu vähän ylös noita painoja sun muita, koska tuntuu et ne helposti unohtuu muuten. oon päässyt jopa muutamissa liikkeissä/laitteissa nostamaan painoja isompiin! paras fiilis, kun huomaa kehitystä (-:

 photo DSC_0118_zps681e1d2c.jpg
oon pyrkinyt jättään makeat pois arkipäiviltä, mutta tälläkin viikolla sorruin jo torstaina herkuttelemaan... noh, ei lannistuta vaan ens viikolla sit paremmin! (-; kuvassa eilisen herkuttelua, kun kummitäti oli tehnyt tollasia daim-kuppikakkuja! 

tällä hetkellä ulkona paistaa aurinko niin nätisti, et taidan uhmata tuota riehuvaa tuulta ja lähteä kohta vähän ulkoilemaan (-: see you !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: