keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

easter holiday

 photo DSC_0898_zps62595c76.jpg
 photo DSC_0881_zps05419388.jpg  photo DSC_0896_zps624a5265.jpg  photo DSC_0886_zps6b452a0d.jpg  photo DSC_0901_zps42e0d51f.jpg tänään mulla alkoi pääsiäisloma ja töihin meen seuraavan kerran vasta viikon päästä! jesjes. oon tässä koittanu rairuohoa kasvattaa pääsiäiseks. alku takkus pahasti, mut nyt kun oon muistanu kastella niitä useemmin, niin nehän rehottaa jo komeesti! vois pikku hiljaa vähän trimmailla noita pisimpiä haituvia. mulla oli tarkotuksena löytää tohon pilttipurkkiin joku hieno nauha koristeeks, mutta ei löytynyt, joten nyt siinä on vaan tommonen köyhä väkerrys :-D mitä pienistä. 

oon ollu tänään jotenki tosi hyvillä fiiliksillä. aamulla mulle hyvän mielen toi, kun pysähdyin antamaan pienen polkupyöräilijän ylittää suojatie ja poika sit ilosesti vilkutti mulle kiitokseks. ihanaa, kun jotkut osaa hyvät käytöstavat jo pienestä pitäen! töissä viihdyin tänään erityisen hyvin ja kun loma koitti, niin mielessä kävi, et "no oisin mä kyl iha hyvin voinu viä huomennaki tulla." enää reilu kuukausi jäljellä töitä tuolla ala-asteella ja tuun kyllä ikävöimään niitä lapsia. tänäänkin oli semmonen päivä, et teki vaan mieli rutistella ja halia niitä :-D on ne vaan ihania, vaikka välillä repiikin hermoja. 

oon nyt kolmena iltana kattonu osissa elokuvan a beautiful mind ja kyllä mä tykkäsin. oon sen kerran ennen nähnyt ja halusin kattoo uudestaan, et onko se viäkin yhtä hyvä, kuin ekalla kerralla. ja oli se. vaikken näyttelemisestä mitään ymmärräkään, niin russel crowe on vaan niin täydellinen siihen rooliin! kyllä tuli pari kyyneltäkin tirautettua, mut onneks loppu oli onnellinen. se jo melkeinpä tekee hyvän leffan, kun herkistyy poruun asti. 

hyvää pääsiäistä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: