sunnuntai 4. toukokuuta 2014

on the bridge

 photo DSC_0300_zpsf724db5b.jpg  photo DSC_0373_zps067989db.jpg  photo DSC_0346_zps86b1d234.jpg  photo DSC_0314_zpse80f238a.jpg  photo DSC_0378_zpsbb2abd99.jpg  photo page_zpsd6073f66.jpg  photo DSC_0306_zps53513f03.jpg
pitkästä aikaa perinteisiä asuotoksia. eipä tämäkään asu mikään esittelyn arvoinen ole, mutta eipä oikeen mitkään mun asut ole tänä päivänä. musta on tullut pukeutumisen suhteen aika tylsä ja ehkä liikaakin turvaudun tuttuun ja mitäänsanomattomaan. lisäks mulla on kriisi, etten omista mitään kevätvaatteita. hihattomia paitoja on kauhea kasa, samoin villapaitoja, mut ei mitään siltä väliltä. enkä oo vielä keksiny tarpeeks pätevää syytä, et voisin käydä ostamassa ittelleni jonkun kivan paidan. töissä kadehdin, kun mua 15 vuotta vanhempi opettaja pukeutuu niin tyylikkäästi ja freshisti. ja mä taas niin tylsästi. plääh. 

kyseessä siis taas maailmanluokan ongelmia. oon kyllä ollut lähiaikoina niin hyvällä päällä, et pitihän sen epätoivon jossain vaiheessa iskeä t. perus suomalainen pessimisti (enkä nyt viittaa mihinkään puolueeseen). nyt taidan mennä kuolaamaan nettikauppojen sivuille ihan vaan ärsyttääkseni itteeni. jos sitä kohta tekis tän kuun musapostauksenkin. see ya!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3