torstai 15. toukokuuta 2014

photo a day part 3

 photo DSC_0228ndashkopio_zps4e8caccd.jpg  photo DSC_0242ndashkopio_zpsd581a8fc.jpg  photo DSC_0211_zps76a5aad6.jpg  photo DSC_0225ndashkopio_zpsfb385a03.jpg  photo DSC_0239ndashkopio_zpsa332696e.jpg
11. vaikka oon jotenkin ollu ihan lamaantunu tässä lähi päivinä, on sitä tullut hymyiltyäkin. 

12. kyllä toi nukkuva murmeli on yks parhaita näkymiä. samoin oma koti.

13. mietin jo, et miten tänkin kohdan kanssa käy, mutta kyllä! aurinko on vihdoin ilmoittanut meille itsestään and i couldn't be happier.

14. leikkelin vähän hiusten latvoja, mut eipä niissä mitään suurta muutosta näy. mua kyllästyttää nää hiukset ihan hirveesti ja toivoisin kyllä jotain suurempaa muutosta kuin pelkkä latvojen elvytys.  

15. neljä sekalaista asiaa mun huoneesta: 1. happy joe, joka on niin nätti pullo, että ostin sen aikoinaan ihan vaan ulkonäkönsä vuoksi. 2. hieno säästölipas, jonka oon viljamilta joskus rötsiny. 3. kinder-yllätykset, barpapapa ja magnusti, jotka lasken yhdeksi asiaksi. noista tulee sit mun oman kodin toteemieläimiä, maskotteja ja kodin suojelijoita. 4. lomography fisheye, jolla haluan kuvata tänä kesänä enemmän kun oon koko sen olemassaolon aikana kuvannut. 

puolessa välissä mennään ! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: