tiistai 10. kesäkuuta 2014

hyvää kuuluu

 photo DSC_1068_zps46df357a.jpg  photo page11_zps85e7dfd0.jpg  photo DSC_1073_zpsee1e13b8.jpg  photo page12_zps652bf117.jpg
muutama random kuva, jotka on kaikki otettu joskus toukokuun aikana. pitäis ottaa itteensä niskasta  - tai paremminkin kamerasta - kiinni ja ottaa vähän uusia kuviakin välillä. mutta se siitä, mulle kuuluu oikein hyvää. viime viikonloppuna oltiin viljamin kanssa siellä kylpylälomalla ja oli tosi ihana reissu ! pulikoitiin, käytiin jyväskylän keskustassa syömässä ja seuraavana päivänä runsas aamiainen, lisää pulikointia ja lopuks vielä vähän hengailua keskustassa. pieni rentoiluloma teki oikein terää ja sillä sai hyvin ajatukset pois pääsykokeista.  

mulle kuuluu hyvää myös siksi, että tänään mulla oli ne pääsykokeet vihdoin! viideltä herätys ja ei muuta kun nokka kohti raumaa. yliopisto oli tehnyt mokan, jonka takia mua ei ollut niitten listoilla täks päiväks merkitty ollenkaan, joten mulle lankes tietenkin viimeinen haastatteluaika.... no sekin oli onneksi jo kahelta, mutta kyllä siinä piti viis tuntia saada kulutetuksi. hokasin onneks ottaa läppärin mukaan matkaan, niin kattelin sit autossa netflixistä orange is the new blackia :-D toi viimenen haastatteluaika oli siitäkin huono, että haastattelijat oli varmasti jo itsekin väsyneitä ja kyllästyneitä, mut kyllä musta silti tuntu et se meni ihan hyvin. no loppu kuussa se selviää (-: 

nyt oon niin nuutunut kaikesta reissaamisesta ja jännittämisestä, että suunnitelmat kuntosalista muuttuivatkin aika vikkelään jäätelön syöntiin ja tv-sarjojen töllöttämiseen. huomenna sit taas pirteenä heti aamusta töihin!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: