lauantai 14. kesäkuuta 2014

tekee mieli tuhlata

tajusin just, et eikös aina juhannuksen jälkeen ole alet? tuntuu, et oon kyllästynyt mun lähes kaikkiin vaatteisiin ja tekis mieli iskee koko garderobi kerralla kirppispöytään. mulla on itseasiassa reilun viikon päästä kirpparipöytä varattuna ja taas aikomuksena laittaa ihan rankalla kädellä tavaraa menemään. aattelin, josko voisin kirpparilta tienaamilla rahoilla vähän kustantaa uutta matskua vaatekaappiin. kauhee kriisi, mitä sitä ruisrockiinkin pistäis päälle. aleissa tulee lähes aina tehtyä hutiostoksia, joten tutkailin ja tein polyvoren avustuksella listaa niistä vaatteista, mitä oikeasti haluaisin ja tarvisin.

 photo sales_zpsdbe5c48a.png

1. mulla on paljon korkeavyötäröisiä hameita, joten joku kiva crop top ois oikeen passeli. 
2. jotain päähän, kiitos. festareille varsinkin ois must joku hattu, kukkapanta tai tollanen päähän kiedottava rättiväkästys. varsinkin jälkimmäinen vois tuntua omalta jutulta!
3. joku nätti maximekko, jossa ois väriä ja kuvioita. mekko tulis arkikäyttöön, mut tarpeen vaatiessa vois koruja lisäämällä mennä ehkäpä juhlissakin. 
4. mekkoja, mekkoja. haluisin jonkun tyttömäisen mekon, jonka helma saisi olla runsas. myös rennot ranta/hengailumekot on aina kivoja ja helppoja käyttää! varsinkin toi kuvan sininen mekko näyttää tosi kivalta. 
5. korkeavyötäröiset farkkushortsit. mulla ei muutenkaan oo noita shortseja liiaksi, joten niitä olis kiva saada lisää!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3