torstai 31. heinäkuuta 2014

denim vest & maxi skirt

 photo DSC_0019_zpseceffd6c.jpg  photo DSC_0062_zps01081729.jpg  photo page_zps633b8ccd.jpg  photo DSC_0050_zps68ddda7e.jpg  photo page2_zps2da3edf3.jpg
perinteisiä asukuvia, viime kerrasta kun taitaa olla jo hippasen verran aikaa. tykkään kyllä hirveesti tosta maxihameesta ja mieluusti hankkisin toisenkin ensi kesäksi. mieluusti vähän värikkäämmän tapauksen. muutenkin viihdyin tossa asussa mainiosti! ainoa asia, missä en viihdy, on toi takkupesäke. oon vaan niin lopen kyllästynyt tohon reuhkaan. toi perus vaalea tukka ei vaan enää miellytä. liukuvärjäyksen ottaisin mieluusti. myös niitä punaisia hiuksia himoitsen aina tasasin väliajoin, mut tuskin mulla on rohkeutta ainakaan vähään aikaan niin radikaaliin muutokseen. pussy kun oon. 

tässä ei enää kotivärjäilyt auta. mun pitäis surkeesti päästä kampaajalle, joka vois loihtia vähän jotain muotookin tolle tukalle. ainakin vähintään silppoo noi kuolleet latvat. oon ehkä avuttomin hiusten laittaja, enkä niitä laitakaan oikeen kummosesti. oon aika tietämätön kaikista eri mömmöistä millä tukkaa voi laittaa, ite kun käytän ainoostaan lämpösuojaa ja vähän saatan suihkauttaa lakkaa räpeltämisen päätteeks. 

neuvoja saa antaa. miten saisin vähän volyymia ja eloo tohon lirutukkaan? oon ihan kujalla, mitä teen ton kanssa. vai onko mun pakko tyytyä kohtaloon ja elää elämäni loppuun asti huonoilla hiuksilla? i'm hopeless! 

4 kommenttia :

  1. tukkavinkkejä oon valitettavasti huono antamaan, mutta pakko sanoa, että toi asu sopii sulle tosi hyvin!! ja toi farkkuliivi on aivan täydellisen mittainen myöskin, mistä se on, satutko muistamaan? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ginasta oon sen löytänyt, tosin jo kauan aikaa sitten (-: kiitos paljon !!

      Poista
  2. Eikö kaukosuhde jännitä yhtään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei tule kaukosuhdetta olemaan, koska muutetaan mun poikaystävän kanssa yhdessä raumalle (-: hän alottaa siellä myös opiskelut! onneksi, koska yksin jos joutuisin muuttamaan, niin oisin varmaan aika paniikissa :-D

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3