tiistai 22. heinäkuuta 2014

lately

 photo DSC_0816_zps008a22e1.jpg  photo DSC_0946_zps3895f175.jpg  photo DSC_0830_zpsc7be5268.jpg  photo DSC_0817_zps30740cc9.jpg  photo DSC_0949_zpse4a6fdaf.jpg  photo DSC_0964_zps5cd8357d.jpg
tässä lähiaikoina oon syönyt paljon grilliruokaa, ajellut sinne tänne ja käynyt uimassa. oon herättänyt vanhan pleikka ykkösen kuolleista ja pelannut hugon kaikki tasot. pelattiin myös viljamin kanssa vastakkain colin mcrae rallya ja hävisin joka kerta. ihasteltiin muutama päivä taaksepäin upeaa salamointia ja sen perässä soivaa jyrinää ja nyt ollaan taas saatu nauttia lämpimistä, aurinkoisista ilmoista. ainoo ongelma on se, etten oikeen osaa käyttää näitä ilmoja hyödyksi. oon niin sanotusti huono nauttimaan tästä säästä. miks? koska tänkin päivän oon puolen tunnin ulkoilua lukuun ottamatta ollut kokonaan sisätiloissa.

oon huono keksimään tekemistä ulkona. haluaisin kovasti olla ulkona, mutta pelkkä lekottelu auringossa ei innosta. lenkilläkään ei oo pahemmin tullut tänä kesänä käytyä. ehkä mä vaan istun koneella koko kesän ohi. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: