perjantai 29. elokuuta 2014

new life

 photo DSC_0375_zpsf8d985f8.jpg  photo DSC_0405_zpsef9c0923.jpg  photo DSC_0384_zps8519f575.jpg  photo DSC_0409_zps3f2c5966.jpg  photo DSC_0391_zps51ce4f70.jpg  photo DSC_0373_zpsfce3d64c.jpg  photo page_zps10939483.jpg
tässä paloja mun uudesta elämästä täällä raumalla. neilikoita maljakossa, mun ensimmäisen koulupäivän asua (paita on btw barcelonasta, primarkista ostettu !) sekä enemmän ja vähemmän romanttisia illallisia kahdelle. vielä ongelmana ois löytää tohon ruokapöytään joku nätti pöytäliina, ettei tuo näyttäis niin kolkolta ja orvolta. tykkään kovasti kyllä tästä meidän matalasta majasta ja tulen siitä varmasti postaamaan kuvia tässä lähiaikoina. huomiselle ois suunnitteilla siivouspäivä, joten josko tää ois sillon kuvauskuosissa. eihän täällä vielä täysin valmista ole, muttei mun mielestä tarvitsekaan. 

mun ensimmäinen kouluviikko on mennyt mukavissa merkeissä. jos rehellisiä ollaan, niin en lähtenyt mitenkään järin innokkaasti uuteen kouluun. paineita tuli uusien kavereiden hankkimisesta, yliopistossa pärjäämisestä ja siitä, miten edes sovin sille koulutusalalle. tiedän haluavani tehdä opettajan ammattia, mutta tulisinko viihtymään siihen valmistavassa koulussa. onneksi kuitenkin paineet ovat hiukan purkaantuneet ja mieli on jo positiivisempi. 

mun ehkä suurimmaks haasteeks koulussa on ilmentynyt opiskelijabiletys. kyllä, luitte oikein. en oo alkuunkaa mitään bilettäjätyyppiä, enkä oo tälläkään viikolla juonut tipan tippaa alkoholia. oon kyllä ottanut osaa pippaloihin, koska en halua ihan hylkiintyä porukasta, mutta aikaisin oon jo ollut takaisin kotona. ehkä oon vaan nössö, kun haluan ennemmin päästä aikaisin kotiin, tehdä hyvää iltapalaa, löhötä sohvalla ja rauhoittua. 

mulla ois tästä kaikesta uudesta kirjotettavaa vaikka millä mitoin, mutta taidan päättää tähän. onko siellä muita uuden koulun alottaneita? millasia fiiliksiä ruudun sillä puolen? (-: 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3