sunnuntai 5. lokakuuta 2014

my weekend

 photo DSC_0010_zpsfbcf12ec.jpg  photo DSC_0024_zpsb6a50370.jpg  photo page_zpsaf7b7793.jpg  photo DSC_0040_zpsa0017312.jpg  photo DSC_0031_zps6eb4c19d.jpg  photo DSC_0016_zps56930514.jpg  photo page2_zps8a723c49.jpg  photo DSC_0028_zps51d41eb4.jpg
meillä oli eilen meidän kolmannet tuparit. mun äiti, mummu ja kummitytön perhe tuli tänne meille raumalle käymään. tai no käymään ja käymään, menihän siinä kokonainen päivä! aamupäivästä vieraat tuli, syötiin ruokaa, keitettiin kahveet, käytiin vähän kävelyllä katselemassa rauman maisemia ja lenkkeilyn jälkeen saunottiin. sitten vielä vähän syömistä ja kahdeksan aikoihin porukka lähti takasin päin ajelemaan. 

oli tosi mukava päivä ja huomas, että vieraatkin viihty! mummu oli ihan lumoissaan raumasta ja lapsetkin lupas tulla uudestaan käymään. jäi tosi kiva fiilis. oon onnellinen, että mulla on suku, jonka kanssa vietän enemmän kuin mieluusti aikaa, koska tiedän, että monella se ei ole niin. 

saatiin myös ihania tuomisia, kuten kukkasia, tuon kynttilän ja suuuren kassillisen ruokaa. kyllä kelpaa! kuvissa näkyvä pähee backpacki on porin tuomisia minulta minulle, kun käytiin siellä perjantaina. en omista reppua, joten en voinut vastustaa tarjousta. nyt ei muuta kun vaeltamaan!

perjantaina katsottiin koulukavereiden kanssa yhdessä vain elämäätä (hienosti taivutettu)(oon muuten taas menettäny sydämeni sille sarjalle) ja tänään kokoonnutaan ehkäpä kisakatsomoimaan tanssii tähtien kanssa! kiva viikonloppu siis takana, toivottavasti ens viikonlopusta tulee yhtä kiva, kun saadaan tänne taas uusia vieraita !

hyvää huomenna alkavaa viikkoa!

ps. rohkeasti vielä blogilinkkejä tänne !!

2 kommenttia :

  1. No sullahan on sitte menny kivasti yliopistossa jos opiskelukavereita oot saanu ja vietät niitten kaa vapaa-aikaa jne. Turha pelko siis oli vain ettei saa kamuja :) Onks teillä paljon jotain pardeja ja opiskelurientoja ollu koulun kautta? Miten oot niissä viihtyny?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mennyt kivasti joo ! ja partyja on kyllä riittänyt :-D lähes kaikkiin oon ottanut osaa, mutta lähes aina oon myös ollut täysin selvinpäin ja lähtenyt kotiin puolen yön aikoihin. nyt kun tosiaan ollaan jo kavereidenkin kanssa tutustuttu lähemmin, niin ei oo semmosta painetta, että pitäisi olla koko ajan jossain rellestämässä, vaan ne tietää et oon mielummin aikasin kotona :-)

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3