tiistai 7. lokakuuta 2014

sinistä asua ja paniikkia

 photo DSC_0024_zps244e9da8.jpg  photo page4_zps0e2c4bbc.jpg  photo DSC_0018_zps79abc337.jpg  photo page3_zpsa2a3d48d.jpg  photo DSC_0030_zpsf6189917.jpg
oon saanut viljamin jo pariin kertaan räpsimään kuvia musta. vähän jo pelkäsin, että asukuvat jää historiaan, kun mun vakikuvaaja eli pikkusisko jäi entiseen kotiin. onnea on, kun pikkusisko kuitenkin tulee yökyläilemään tänne meille viikonloppuna ja sitten mennään kuvailemaan ja tehdään kaikkea muutakin kivaa. 

tässä just pidän taukoa tenttiin lukemisesta. tosiaan ylihuomenna koittaa mun elämäni ensimmäinen tentti ja oon suht paniikissa. tää on vielä todennäköisesti helpoin kaikista yliopiston tenteistä, koska meille on aika tarkkaan kerrottu mitä tullaan kysymään ja silti tuntuu, et oon ihan ullakolla. tehtävää muutenkin riittää ihan tarpeeksi. ajattelin tuossa jossakin vaiheessa tehdä jotakin postausta tähän kouluun liittyen ja vähän fiiliksiä, koska itellä ei ainakaan ollut hirveesti tietoa etukäteen, että mitä tämä luokanopettajakoulutus pitää sisällään. ja koska siellä puolella saattaa myös olla opettajaksi haluavia, niin ehkä siitä vois olla jollekin hyötyäkin :-)

nyt lukasen parit blogit (vieläkin saa laittaa niitä blogeja tänne!) ja kohta lähen kauppaan ostaan jotakin ruokaa. kai sitä pitäis vielä ahkeroida tänään tuota johdatusta kasvatustieteisiin.... missä meidän syysloma?!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: