torstai 13. marraskuuta 2014

terveisin mielensäpahoittaja

 photo norja522_zps3a784499.jpg  photo norja583_zps25741f39.jpg  photo norja561_zps902c519b.jpg  photo norja317_zps98e28666.jpg  photo norja192_zpsab3264a0.jpg  photo norja524_zps6920d204.jpg
kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun kattelin näitä kuvia. yhyy, kauhea matkakuume on jälleen iskenyt. meillä on nyt ollut harjoittelussa ensimmäiset pidettävät tunnit ja pidettiin maantietoo, missä aiheena eurooppa. tulipa sit katottua tunnilla lasten kanssa semmonen interrail -video euroopasta ja vielä kaiken lisäks sen innottamana päädyin kattomaan kotona videon meidän toissa kesäsestä lofootti -matkasta. ei ois pitäny. nyt harmittaa, kun tietää, ettei rahaa tuu löytyyn varmastikaan mihinkään matkaan vähän aikaan. tylsä elämä.

kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun ei tule kuvia otettua blogiin. harmittaa, että mulla ei oo mitään matskua tänne blogiin. tuntuu et päivät hupenee vaan silmissä, eikä mitään kerkiä tekemään. myös blogin ulkoasu ärsyttää. 

kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun lumet lähti. ja kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun pyörän lukko ei toimi, eikä valot rappukäytävässä. 

ärsyttää ärsyttää, mut onneks huomenna alkaa viikonloppu. viime viikonloppuna käytiin muuten sisarusten ja iskän kanssa kattomassa se mielensäpahoittaja (jonka ehkä saattoi päätellä tuosta aikasemmasta jorinasta). mulla on aina hyvin matalat odotukset kotimaisille leffoille ja kerrankin sain yllättyä positiivisesti! hauskin leffa, mitä on tullu katottua vähään aikaan. eikä parempaa leffaa ois kyllä löytynyt iskän kanssa katottavaksi. iskäkin alkaa olla jo semmonen käpy, että samaistumisen tunteita tuli tämän tästä :-D ja mikä pääasia, iskä tuntu tykkäävän myös leffasta. 

vaikka oon mieleni pahoittanut, niin onneks joulu on kuitenkin tuloillaan, eikä paljo mikään voi tehdä ilosemmaks. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: