keskiviikko 19. marraskuuta 2014

vain elämää top 10 + 1

 photo vainelaumlmaumlauml_zps82f0a413.png vesku:

paula:

toni:

elastinen:

jenni:
anna mulle piiskaa / heruuks

kaiken kaikkiaan vain elämää oli jälleen ihan nerokkaan hyvä. mulla on ollut jo jonkin näköisenä perinteenä tehdä postaus mun lemppari vain elämää -biiseistä ja tällä kertaa meinasin jättää tekemättä, koska hyviä biisejä on niin paljon, että tuntui mahdottomalta karsia niistä vain osa! no, totuushan on se, että samuli ja koivuniemen paula ei muhun ihan hirveesti iske yleensäkään, eikä nyt sit tässä ohjelmassakaan. siks heiltä ei nyt oo ainuttakaan biisiä tässä, vaikka oon toki alkanut tykätä myös joistakin heidän versioistaan. eniten muhun iski paula v. ja elastinen. 

tässä siis 11 ehkä parasta vain elämää -biisiä kolmoskaudelta. oliks joku muukin jälleen yhtä rakastunut ko. sarjaan kuin meikäläinen? 

ps. oon vähän pettynyt, et kukaan ei laulanu jennin päivänä gimmeliä..... 

kuva1, kuva2, kuva3, kuva4, kuva5

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: