sunnuntai 7. joulukuuta 2014

6: itsenäisyyspäivä

 photo DSC_0108_zpsa483cf81.jpg luukku 6 

mulla ei oo varsinaisesti mitään itsenäisyyspäivän perinteitä. mun on jo monena vuonna pitänyt katsoa itsenäisyyspäivänä tuntematon sotilas, mut aina tulee huideltua jossain sillain, että se jää katsomatta. mun itsenäisyyspäivän aamu alkoi sillä, kun heräsin viljamin kanssa mun äidin luota. heti aamusta avattiin luukut joulukalentereista (mähän tein jo postausta mun joulukalenterista, mut kun mentiin äiten tykö, niin antoi hän meille "pikkujoululahjaksi" vielä suklaa- sekä arpakalenterit! thanks mama, oot paras) ja sit rauhassa katseltiin telkkaa ja köllöteltiin. 

 photo page_zps7cba0436.jpg 
jotta koko päivä ei menisi makaamiseksi, niin lähdettiin viljamin siskon luokse, jonne myös viljamin äiti oli tulossa. ohjelma ei ollut mitenkään kummallinen, vaan ihan rauhaisaa oleskelua ja herkuttelua. 

 photo DSC_0148_zpsa8a0eafd.jpg
palattiin kuitenkin linnan juhliksi takaisin äitin luokse ja siinähän se meni melkeinpä loppuilta taas telkkaria töllöttäessä. ei muuten ollut juhlissa yhtäkään luomusta, joka ois saanut aikaan semmosen wow -reaktion. ela oli kuitenkin erittäin edukseen!

semmoinen oli tosiaan mun itsenäisyyspäivä ja sorpat, etten jaksanut enää eilen ruveta tätä postausta vääntämään, vaan tää tulee nyt hieman jälkijunassa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: