maanantai 26. tammikuuta 2015

that's what's up

 photo DSC_0010_zpsvoghe3ko.jpg  photo DSC_0005_zpsgfjczb41.jpg  photo DSC_0004_zpsxjsfh7pg.jpg  photo DSC_0007_zpsys5i46nd.jpg  photo DSC_0012_zpsivgs2eyd.jpg
Mulla menee päällisin puolin tosi kivasti. Tänään muun muassa mun unelma yliopistohaalareista kävi toteen, sillä meidän haalarit saapui vihdoin! Saatiin myös sunnuntaina meidän uuden kämpän avaimet, jota juhlistettiin rajusti rainbown suklaalla ja pillimehulla. Huomenna oiskin kello herättämässä, jotta keretään mennä siivoamaan uudelle kämpälle ennen luentoa. Siellä ei nimittäin ole lamppuja katossa, joten luonnonvalo ois ihan jees. 

Olen pakon edessä alkanut taas liikkumaan, mikä on positiivista. Mun syksyllä ostamani salikortti oli menossa umpeen, sitä lähes kertaakaan käyttämättä. Noh, koska en halunnut heittää kuuttakytä euroa kankkulan kaivoon oli se pakko kaivaa treenikamat jälleen esiin ja raahautua jumpalle. Kyllä muuten tuli hyvä olo ja mieli, melkein voisin harkita liikkuvani taas jatkossa! Onhan siitä yli puoli vuotta, kun olen viimeksi liikkunut säännöllisesti.

On sitä välillä ollut epätoivon hetkiäkin, kun on tuntunut siltä, ettei meikäläiseltä vaan mikään onnistu. Tai no onnistuu, mutta keskiverrosti. Jotenkin alkoi pännimään, että miksei sitä missään voisi olla oikeasti hyvä. Eipä voi osaksi syyttää kuin itseään, kun sattuu olemaan tämmönen "jos en heti osaa, niin en jaksa harjoitellakaan" -luonne. Ehkä pitäisi katsoa peiliin tässäkin asiassa nillittämisen sijaan.

Jep, nillitys sikseen. Hyvin pyyhkii. Mun helmihyasintillakin näyttäis menevän ihan hyvin kaikista epäilyksistä huolimatta. Toivottavasti teilläkin.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: