keskiviikko 20. toukokuuta 2015

ilahdutukset & ärsytykset

 photo DSC_0588_zpskl8y4osg.jpg
Mun teknisen käsityön kurssilla valmistamani rannekoru.

 photo DSC_0568_zpsynh5rysc.jpg
Saatiin keittiöön äitiltä tommonen Perfect Homen aterinlaatikko, kun hänellä ei ollut sille käyttöä.

Viime aikoina mua on ilahduttanut se, että kaikki koulujutut on tältä erää purkissa. Fuksivuosi on siis virallisesti saatu päätökseen, kunhan viimeisetkin opintopisteet vain päätyvät rekisteriin. Laskeskelin huvikseni, niin mun ensimmäisen vuoden kurssien keskiarvoksi jäi jopa 3,5 (asteikolla 1-5) ! Ei paha. 

Mua on ilahduttanut myös mun viikon kesäloma, joka tosin on jo päättynyt. Viime viikolla mulla oli siis ainoastaan maanantaina pari tenttiä ja sen jälkeen loppuviikko vapaata. Seuraava loma koittaakin vasta elokuun lopussa, apua! 

Iloisuuden tunteen on myös tuonut Netflix. Päätettiin siis ottaa se taas pitkästä aikaa ja vaikka vähän epäilimme sen toimimista tässä nettinopeudeltaan noin 2 megan taloudessa, niin onneksemme se toimii täydellisesti! Parhautta. 

Näiden lisäks mua on ilahduttanut hienot säät, ulkoilu, anopin tekemät pippuripihvit, tulevaisuudesta haaveilu ja oma koti. 

 photo DSC_0575_zpsz8jypadh.jpg
Mun käsityön kurssilla valmistamani valaisin. 

 photo DSC_0571_zpsnuquuzsq.jpg
Viimeisen koulupäivän kunniaksi vähän parempaa ruokaa. Nam, oli hyvää!

Viimeksi mua on ärsyttänyt postissa saapunut kirje. Kirjeen päällä luki Poliisi. Ei yleensä tiedä hyvää, eikä tietänyt tälläkään kertaa. Oltiin ajettu nimittäin tutkaan tossa hetki sitten. Siviilipaku tien reunassa ja kun ajettiin ohi, niin välähti. Ei oltu varmoja oliko kyseessä tutka, mutta nythän sekin sit varmistu. Noh, alueen nopeusrajoitus 40, meillä vauhtia 55. Tästä seurauksena 85 euron sakot. Näitä sattuu.

Toinen ärsytys: työt. Niin kuin arvata saattaa. Voin myöntää olevani laiskaluonne ja kyllä nää kahdeksan tunnin päivät tekee tiukkaa, kun työ ei oo mitään mieluisinta. Onhan toi pesulahomma ihan lepposaa, mut kyllä epäilen, et aikalailla koko kesän elän aina vaan tauosta taukoon, illasta iltaan ja viikonlopusta viikonloppuun. Toivottavasti ees palkkapäivinä hymyilyttää. Tällä hetkellä jännään ihan sikana toukokuun viimeistä viikonloppua, jolloin Viljami jää Vesilahteen tekemään työtä, josta tykkäisin niin paljon, että voisin tehdä sitä vaikka ilmaiseksi. Minä kuitenkin ajelen yksin takaisin Raumalle tekemään työtä, mihin motivaatio lähentelee nollaa. Mä todella toivon, että kesä menis nopeesti ja kohta ois jo elokuu. 

Älkää ymmärtäkö väärin, oon todella onnellinen siitä, että mulla ylipäätään on työ. Oikeesti mulla ei olis mitään syytä valittaa, mutta harmittaa silti. Onneks kuitenkin löytyy noita kivoja juttuja, jotka helpottaa näissä mälsissä jutuissa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: