maanantai 18. toukokuuta 2015

kevätprofiili

 photo DSC_0024_zpsl6anjig1.jpg  photo page_zpsqktsjm0v.jpg  photo DSC_0098_zpspy8jsqos.jpg  photo DSC_0045_zps3vtx5wa4.jpg  photo DSC_0028_zpsebutawfj.jpg  photo page2_zpsebey8yez.jpg  photo DSC_0096_zpsltpwwwhn.jpg
Mulle on vähän jäänyt tavaksi vaihtaa profiilikuva facebookiin aina vuodenajan vaihtuessa. On siis sanomattakin selvää, että mua ärsytti katsella sitä profiilikuvan lumimaisemaa, jonka oon joskus alkuvuodesta laittanut. Ei oo tullut tässä kevään mittaan hirveesti otettua kuvia, joten profiilikuva on jäänyt vaihtamatta. Nyt sit viimeistään toukokuussa oli päästävä taas päivittämään uutta kuvaa. Pistinkin siis Jannan kameran taakse ja onnekseni näistä kuvista sitten yksi valikoituikin mun kevätprofiilikseni. Mission complete. Kaks kärpästä samalla iskulla, näin pääsen myös esittelemään teille mun uusimman vaateostoksen. Ostamisesta on jo yli kuukausi aikaa, mutta ainakaan vielä en ole päässyt kyllästymään! Paituli oli kyllä hintansa väärti, sillä maksoi Seppälässä vaivaiset 8 euroa. 

Asiasta toiseen, tänään oli mun ensimmäinen työpäivä ydinvoimalassa. Työskentelen nyt toukokuun ajan ydinvoimalan pesulassa ja aika simppeliä hommaa on, joskin ehkä vähän puuduttavaa. Näin tottumattomana selkä ja jalat on ekan päivän jäljiltä ihan rikki, mut eiköhän se tästä. Vaikka itse työ ei sinänsä kiinnosta piirun vertaa, niin ainakin rahaa pitäisi tulla kivasti, kun luvassa hieman yli- ja viikonlopputöitä. 

Hei! Jos tulee jotain postausehdotuksia mieleen niin mielelläni ottaisin niitä vastaan. Niin kuin ootte saattaneet huomata, niin tahti on päässyt taas vähän kuihtumaan kasaan. Heittäkää siis ideoita ilmoille! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3