maanantai 29. kesäkuuta 2015

i'm back!

 photo DSC_0180_zpsfohfilyg.jpg  photo DSC_0212_zpstumqd1ih.jpg  photo DSC_0178_zps6zcpavnz.jpg  photo DSC_0206_zpsdhzxwbin.jpg
Ohhoh, ompa siitä aikaa, kun viimeksi oon tuijotellut tätä bloggerin tekstikenttää. En tosissani ois uskonu, että mun kesäkuu osottautuis näinkin kiireelliseksi. Tai no kiireelliseksi ja kiireelliseksi, mutta ainakin sen verran, että blogi on jäänyt. Juhannusviikon mun pikkusisko oli täällä, jolloin katottiin Twin Peaksin eka kausi, paisteltiin pannareita ja paistateltiin aurinkoisia päiviä. Viime viikolla kylässä olikin vuorostaan äiti, kummitäti ja kummityttö. Pelailtiin pelejä, kierrettiin Wanhassa Raumassa ja herkuteltiin. Viikonloput nyt onkin mennyt sit millon missäkin huidellessa. 

Oon kuvitellut olevani ihminen, joka viihtyy yksin, mutta oon nyt todennut toisin. Viimeset pari viikkoa on ollut ihania, kun töistä kotiin tullessa on joku odottamassa, eikä kämppä täyty aina pelkästä hiljaisuudesta. Ja noista töistä, niin kyllä ne pistää mielen maahan. Kun on tottunut kesässä neljään viikkoon töitä, niin kyllä toi 14 viikkoa tuntuu niin perkeleen pitkältä. Kesän huolettomuudesta ei oo tietookaan, kun töistä päästessä mielessä ekana on kuinka monta tuntia seuraavaan työpäivään on ja viikonlopun alkaessa, miettii vain kuinka kohta on jo taas sunnuntai. Oon tässä alkukesän vuodattanu kyyneleitä kokonaisen vuoden edestä ja jokainen aamu tuntuu kuolemalta. Tänään kuitenkin tauolla heräsin hetkeksi todellisuuteen, kun luin lehdestä tyttöjen ympärileikkauksesta ja kuinka Afrikassa nuoret tytöt pakkonaitetaan raiskaajilleen, koska he eivät ole enää "puhtaita." Alkoi kyllä puistattamaan ihan kunnolla ja mun elämän suurin ongelma on kuitenkin se, että joudun heräämään joka päivä töihin. Vois mennä paljon huonomminkin.

Nyt koitan vaan suhtautua mahdollisimman positiivisesti elämään ja onneks viikonlopuille on paljon kaikkea kivaa tekemistä. Kyllä tää vielä voiton puolelle kääntyy. Viimestään elokuun lopussa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: