keskiviikko 30. syyskuuta 2015

syyskuun asut 2011-2015

Tämä postaus innoitti mua ja aattelin, josko varastaisin idean tännekin. Ideanahan oli pistää samalta kuukaudelta, mutta eri vuosilta asukuvia. Itellä blogi on ollut pystyssä vuodesta 2011. Kaikilta blogihistorian kuukausilta ei löydy asukuvia, mutta ei se maata kaada. Jennalla postaus taisi olla kertaluontonen, mutta itse aattelin asettaa tästä itselleni haasteen jokaselle kuukaudelle tästä vuodeksi eteenpäin: katsotaan miten sitä on tullut pukeuduttua viime vuosina, voisko samoja rytkyjä vielä pistää päällensä ja loppuun sitten vielä jokin uusi asukuva. Ja tämän aattelin siis toistaa joka kuukausi, jos vaan onnistun. Ja sitten asiaan!

2012 Photobucket
Farkkuliivi ja ballerina-hame löytyvät molemmat vielä mun vaatekaapista! Harvalla käytöllä on kummatkin, mutta kyllä mä voisin tämän saman asun vielä tänäkin päivänä vetästä päälle. Ballerina-hametta oon suosinut lavatansseissa, koska jotenkin hameet ja mekot kuuluu tansseihin. Liivin vois kyllä itseasiassa pukee tässä taas joku päivä...

syyskuu 128
Nähtävästi syyskuu 2012 on ollut hameiden kulutusjuhlaa, sillä näissäkin kuvissa oon hame päällä. Tuo on kyllä yks lemppari hame vieläkin ja viimeks sitä tuli käytettyä Kroatian matkalla! Olikin reissussa mulla varmaan joka päivä jossain kohtaa päivää päällä. Sama asu siis toimis vielä tänäpäivänäkin.

2013  photo DSC_0124_zps7c011d33.jpg
Ehdottomasti voisin pukee nää vieläkin. Nuo samaset farkut on tällä hetkellä kovimmassa käytössä (hiukan rupee niissäkin näkyyn käytön jälki...), tuo perus musta neule on ihan luottovaate, koska se menee kivasti myös hameitten kanssa ja huivikin on vieläkin yks lemppareista. Nuo saappaathan on ostettu mulle joskus ala-asteella ja menee vieläkin. Tuota pantaakin alan varmasti käyttää taas kun ilmat viilenee :-)

 2014  photo page_zpsba3e2bda.jpg
Tuo paita on ostettu Barcelonasta ja tykkään siitä kyllä kovasti, vaikka se tuleekin vedettyä aika harvakseltaan päälle. Mustat farkut on edelleen käytössä ja Conversetkin löytyy jalasta harva se päivä.

2015
 photo hurma179kuvaustavalas269 444_zpst3d1knis.jpg
Tänä vuonna mulla oli päällä samat farkut kuin vuonna 2013 ja jalassa samat popot kuin viime vuonna. Liivikin on jo pari vuotta vanha, mutta silti tykkään siitä vielä kovasti. 

Kun näitä kyseisiä kuvia katsoo, niin ei hirveästi näy hutiostoksia :-D Oon itseasiassa hieman yllättyny, että oikeesti tunnun kulkevan samoissa vaatteissa vuodesta toiseen. Oonko jumiutunu teiniks, kun käytän edelleen samoja vaatteita vai oonko vaan osannut tehdä hyviä ostoksia? Riippuu varmaan keltä kysyy. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: