keskiviikko 21. lokakuuta 2015

levoton olo

 photo DSC_0698_zpspkpuqkda.jpg  photo DSC_0703_zps8pvsbjig.jpg  photo DSC_0700_zpsxpdklnad.jpg
Tuntuu, että mun elämä on tällä hetkellä rauhatonta. Kouluhommia ei oo paljoa, mut niitä on koko ajan. Kouluakaan ei oo loppujen lopuksi paljoa, mutta silti tuntuu, että on kiire. Makaan sohvalla joka päivä, enkä siltikään jotenkaan rauhotu. 

Mä haluaisin virkata. Mä haluaisin lukea romaaneja. Mä haluaisin opetella soittamaan ukulelea. Mä haluaisin alkaa liikkumaan. Mä haluaisin päivittää blogia. 

Samaan aikaan haluaisin tehdä kaikkea ja en yhtään mitään. 

Tänään on ollu jotenkin masispäivä ja nyt kun oon saanu valittaa, niin voin päästä tästä yli ja lähtee keskittyyn taas niihin pieniin ja suuriin iloihin elämässä. Erittäin suuri ilo on alle kahden kuukauden päässä häämöttävä joululoma, jolloin on yllin kyllin aikaa tehdä tai olla tekemättä. Sitä mä odotan.

2 kommenttia :

Kiitos kaikista kommenteista ! <3