lauantai 24. lokakuuta 2015

lokakuun asut 2011-2015

Nähtävästi lokakuisin on tullut kuvailtua runsaasti asuja. 2011 vuodelta en taaskaan löytänyt yhtäkään asukuvaa, mutta muilta vuosilta sit senkin eestä. Oon kyllä vieläkin yllättynyt kuinka samat rytkyt päällä tulee nähtävästi kuljettua vuosi vuoden jälkeen. Nimittäin näistäkin vaatteista suuri osa on mulla vieläkin.
2012
Photobucket
Löydän itteni nykyään liiankin usein tän tyyppisistä, turvallisista neule + huivi + farkut -asuista. Tässä kuvassa neule on pikkusiskolta lainattu. Mutta aikalailla muuten kaikki vie löytyy kaapista. Noi mustat kangaskengät kyllä joutais jo roskikseen... 

Photobucket
Oi, karvaliivi! Sitä mulla ei enää ole, koska jotenkaan toi lyhyt malli ei ollutkaan kiva. Kuitenkin viekin kuolailen kaupoissa semmosia pitempiä karvaliivejä. Kaulassa mulla on mun ite tekemä kaulakoru, jota ei oo tullut pahemmin käytettyä. Tosin enää mun ei tuu käytettyä koruja ylipäätään. 

Photobucket
Täytyy kyl sanoo, et ompa kiva asu! Ehdottomasti pukisin vielä päälleni. Harmi vaan, etten osaa käyttää korkkareita, enkä omista enää valkosta kauluspaitaa. Onkohan pikkusiskolla vielä noi kengät....

2013
 photo page2_zps283a5a63.jpg
Kiva toi kissanaama... En tiä osaisinko enää vetästä tällasta asua päälle. Yhessä kohtaa hamstrasin noita jakkuja ja sit ne jäi aika pitkälti käyttämättä. Varsinkin mitä vanhemmaks tuun, niin sitä mukavuudenhaluisemmaks muutun ja sitä epätodennäköisemmin pistäisin tällasen asun päälle. Vaikkakin ihan kivalta se tuossa näyttää.

 photo page1_zpsf9b874e2.jpg
Pitäisköhän sitä alkaa käyttään taas enemmän hameita.... Ja ompas mun conssit vielä valkoset ollu tohon aikaan!

 photo page3_zps3b5de7fc.jpg
Yllättäen kaikki näistäkin löytyy vielä kaapista. Noi kengät on ihan lempparit ja nahkatakkiakin tulee aika ajoin käytettyä, vaikka uuttakin oon koittanut etsiskellä. 

2014
 photo DSC_0237_zpsc7f3fbfb.jpg
Perusvarma asu ja just tällasissa tulee vedeltyä harva se päivä... Toi "neuletakki" on yks ehkä mun parhaimmista vaatehankinnoista! Vaikka sattu oleen heräteostos aletangosta.

 photo DSC_0018_zps79abc337.jpg
En ehkä pukis enää. En kyllä osaa sanoa et miks, koska toisaalta tykkään tästä asusta.

2015
 photo DSC_0028_zpswwhamcz8.jpg
Musta on tullut aika laiska pukeutuja. Eilenkin tuli hiihdettyä tämmösis vetimis. Siskolta lainattu neule, farkut, huivi ja kangaskengät. Omaperästä, eikö. Onneks sentään mustan huivin ja kenkien sijaan päälle valikoitu vähän punaista. Viihdyin kyllä tässä asussa, ettei siinä mitään, mutta vois sitä välillä vähän hullutellakin, niin kuin noissa viime vuosien asuissa. Mutta eikös neuleet kuulu syksyyn.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: