maanantai 30. marraskuuta 2015

haloo, onko siellä ketään?

 photo lempaumlaumllauml 079_zpscp8hav81.jpg  photo lempage2_zpskovvofgx.jpg  photo lempaumlaumllauml 123_zps8qp7z2gx.jpg  photo LEMpage_zpsqmzjbbmg.jpg
Mulle ei oo koskaan blogiin sen kummemmin sadellut kommentteja, yksi - kaksi silloin tällöin. Nyt kuitenkin huomasin, että jos pikkusiskoni pistämiä kommentteja lasketa, niin oon saanut lukijalta kommentin viimeksi toukokuussa. Niin kuin jo sanoin, että vaikkei niitä kommentteja oo ennenkään hyökyaallon lailla rantautunut tänne, niin kyllä tää täysi nollatoleranssi niiden kohdalla on ehkä tehnyt tehtävänsä, eikä blogi oo tuntunut niin rakkaalta jutulta mitä ennen. Onhan koko blogimaailma jonkinlaisessa koomassa, ainakin itsestä siltä tuntuu. Mut olis kiva kuulla, jos siellä puolella enää kukaan käy kyttäämässä mun näitä harvoja postauksia.

Olis ihan parasta, jos joku teistä uhrautus pistään tähän jonkun kommentin ja heittää vaikka jonkun postausehdotuksen. Mitä haluaisit tästä blogista lukea? Mitä juttuja on ollut kiva seurata ja mikä taas tässä mättää? Ois ihanaa päästä taas tähän hommaan kiinni ja vaikka tätä pidänkin vähän kuin päiväkirjana itselleni, niin olishan se kuitenkin kivaa, ettei tätä kirjottais vaan itelleen. 

Ilmianna itsesi! Tee päivän hyväteko ja tuo mulle hyvä mieli antamalla palautetta tai kerro vaikka mitä sulle kuuluu :-) 

10 kommenttia :

  1. oon seurannu sun blogia ja tosi mielenkiintosta on ollu tietää mitä opettajan opinnot pitää sisällään! kysymys postauksen voisit tehä! mulla olis ainakin paljon kysymyksiä :)

    VastaaPoista
  2. Itekin bloggajana tiedän miten hyvä mieli kommenteista tulee, mutta oon ite silti niin huono kommentoimaan! Mutta mä ainakin seurailen sun blogia ihan aktiivisesti =) Tykkään ihan perus arkijutuista (toi sun postaus "iloa jokaisessa päivässä" on ihan lemppari, pitäis itekin tehdä samantyylinen postaus tai edes ihan vaan omaksi iloksi :) ja asukuvista, myös ekaa kommentoijaa kompaten sun opiskelujen sisältö kiinnostaa!

    VastaaPoista
  3. Mäkin kyllä luen tätä blogia mutta oon kans niin huono kommentoimaan kans:D:)

    VastaaPoista
  4. Sulla on aivan ihana blogi Pauliina :)! Lueskelen aina kun uusia postauksia ilmestyy. Aivan superkiva asu muuten! T. Elli

    VastaaPoista
  5. Täällä myös yksi hävettävän laiska kommentoija - mutta aktiivinen lukiija kuitenkin - ilmoittautuu! Tykkään lueskella ihan kaikenlaisia postauksia sun arjesta ja opiskeluista, opettajaksi kun opiskelen itsekin :) Tietysti kaikki liikunta-, ruoka-, kauneus- tai vaikka päivä sun kanssa -postaukset olisi kivoja myös!

    VastaaPoista
  6. Täällä ilmoittautuu kanssa yksin innokas lukija :)

    VastaaPoista
  7. Minäkin lueskelen! :)

    VastaaPoista
  8. Mäkin luen, tosi ihana blogi! :-)

    VastaaPoista
  9. Oon monta kertaa halunnut kommentoida, mutta mä en oo tajunnu et tosta sydämestä saa jätettyä kommentin ni oon ajatellut et oot poistanu kommentoinnin käytöstä kokonaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3