tiistai 24. marraskuuta 2015

randomräpsyjä ja kauhukuvia

 photo DSC_0023_zpsf4mhhxrv.jpg  photo DSC_0683_zpsqchqfk5u.jpg  photo DSC_0010_zpsar7gmlex.jpg  photo DSC_0014_zpsnthyjdeq.jpg  photo DSC_0687_zpsarnbt3e2.jpg  photo DSC_0033_zpswhs5u430.jpg Mulla on aivan ihana luokka. Ja koska ollaan opettajankoulutuslaitoksella, niin sen luokan kanssa ollaan tosi tiiviisti yhdessä. Me ei vaan istuta massaluennoilla, vaan suurin osa työjärjesyksestä muodostuu pienryhmäopetuksesta. Meiän luokalla on ihan mahtia porukkaa ja kaikkien kanssa mukava tehä töitä. Siks mua harmittaakin ihan älyttömästi, että tää meidän tiivis, yhteinen taival päättyy ensi keväänä.

Kolmas vuosi koostuu muutamaa tutkimuskurssia lukuunottamatta sivuaineista. Luokka hajaantuu omien opiskeluidensa pariin, eikä opiskelu tuu oleen yhtään samanlaista. Muut saattaa olla innoissaan lähdössä opiskeleen heitä kiinnostavia asioita, mutta mua ei tunnu mikään sivuaine kiinnostavan. Tällä hetkellä mun kauhukuva ensi vuodesta onkin minä istumassa yksin luennoilla, joiden aiheet ei kiinnosta ja kirjoittamassa vaikeita esseitä ja lukemassa haastavia tenttikirjoja ilman kohtalontovereita.

Vähän Aika paljon hermostuttaa, et tuleeko kolme viimestä vuotta oleen yhtä pakkopullaa ja puutunutta puurtamista. Toivottavasti oon väärässä. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: